Các phòng ban đang tuyển dụng tại Khatoco
Nghệ thuật - Thiết kế
Quản lý sản phẩm & dự án
We are looking for In-coming Quality Control AM who is willing to work with the detailed description below:
- Build up and maintain procedure of in-coming parts inspection to ensure best quality of parts in adherence to Panasonic quality standards.
- Promptly work with suppliers and related departments of part problem to investigate the issue, find out the root cause and give out countermeasure to prevent similar non-conforming problem in the future.
- Make IQC daily/weekly/monthly report to Manager and Director.
- Control part design change and 4M change in supplier.
- Support Manager in establishing quality standards of suppliers to ensure quality of all in-coming materials/parts.
- Training suppliers about PAPVN's quality and process requirements; improve quality of supplier through periodic audit to identify, resolve and ensure implementation of corrective actions.
- Make plan of supplier audits of both new & current supplier and control supplier ranking.
- Do other job as assignments by Manager/Director.
** YOUR BENEFITS:
- Competitive salary package with annual salary review and performance bonus twice a year
- 100% salary in probation time
- Personal health insurance package
- Life support allowance, languages allowance (English & Japanese), and other allowances
- Various training courses by the company and Panasonic Group
- Company bus picking up to factories (Ha Noi, Soc Son, Vinh Phuc)
- Career development opportunity by job rotation and internal recruiting program.
* Working time: 8:00 - 16:45 (Every Monday to Friday & 0-2 Saturday/Month)
* Your application will be proceeded on a first come, first served basis
- University degree in Electronic/Mechanical/Electrical Engineering or relevant fields.
- Have at least 5 years of experience in quality control position (leader, supervisor, ...) in manufacturing company
- Fluent commands of English, know Japanese is an advantage
- Creative thinking and quality solving principles (5-Why analysis, etc.)
- Knowledge of ISO 9001 & ISO 14001, QC tool
- Carefully, proactive, hardworking, high responsibility person and attention in details.
Nhận thức sâu sắc “Khách hàng là Thượng đế”, KHATOCO không ngừng đổi mới phương cách phục vụ; không bao giờ tự hài lòng, thực sự giữ chữ tín và coi chất lượng là mục tiêu hành động; coi nguyên tắc bình đẳng, hiểu biết lẫn nhau, đôi bên cùng có lợi làm cơ sở trong các quan hệ giao dịch trên thương trường. Kết quả những suy nghĩ đó cùng tinh thần lao động sáng tạo không mệt mỏi của tập thể cán bộ, kỹ sư, công nhân đã tạo ra nhiều sản phẩm, dịch vụ đa dạng để từng bước có vị trí xứng đáng trên thị trường đầy biến động và nghiệt ngã.
Công việc tốt, trải nghiệm tốt tại công ty (ID)
Chính sách công ty thay đổi thường xuyên, đội ngũ quản lý còn nhiều hạn chế, bữa trưa miễn phí (ID)
Thu nhập ổn định, phúc lợi tốt, môi trường làm việc độc hại (ID)