Các phòng ban đang tuyển dụng tại Khatoco
Nghệ thuật - Thiết kế
Quản lý sản phẩm & dự án
*** Mission:
We are seeking a dedicated individual to join our team as a Quality Engineer who will be an internal customer representative, guaranteeing the quality of the products delivered until customer satisfaction by implementing the principles of continuous improvement. He/she will take following tasks:
• Participate in improving product quality, promote quality methods and tools linked to the specificities of the product.
• Maintain, transmit indicators and lead action and improvement plans until their effectiveness is verified.
• Involve teams in contributing to customer satisfaction.
• Ensure the processing of internal and external complaints.
• Conduct periodic audits to ensure the correct application of processes (internal or external).
• Ensure that the cause analysis is carried out before implementing corrective and preventive actions following the quality alert.
• Verify product compliance with regulatory and customer requirements.
• Monitor the operation of the processes within their scope (design, development, qualification, validation, manufacturing, repair).
• Validate internal test reports, files, or forms.
• Bachelor degree in electronics and/or electrical and/or industrial related major.
• At least 3 years working experience in manufacturing factory.
• Get familiar with ISO9001 quality system.
• Have basic knowledge in electronics / plastics / Mechanical parts.
• Good communication in English and Vietnamese.
• Knowlegeable in French is a plus.
• Bachelor degree in electronics and/or electrical and/or industrial related major.
• At least 3 years working experience in manufacturing factory.
• Get familiar with ISO9001 quality system.
• Have basic knowledge in electronics / plastics / Mechanical parts.
• Good communication in English and Vietnamese.
• Knowlegeable in French is a plus.
Chăm sóc sức khoẻ
Nghỉ phép có lương
Giải thưởng
Nhận thức sâu sắc “Khách hàng là Thượng đế”, KHATOCO không ngừng đổi mới phương cách phục vụ; không bao giờ tự hài lòng, thực sự giữ chữ tín và coi chất lượng là mục tiêu hành động; coi nguyên tắc bình đẳng, hiểu biết lẫn nhau, đôi bên cùng có lợi làm cơ sở trong các quan hệ giao dịch trên thương trường. Kết quả những suy nghĩ đó cùng tinh thần lao động sáng tạo không mệt mỏi của tập thể cán bộ, kỹ sư, công nhân đã tạo ra nhiều sản phẩm, dịch vụ đa dạng để từng bước có vị trí xứng đáng trên thị trường đầy biến động và nghiệt ngã.
Công việc tốt, trải nghiệm tốt tại công ty (ID)
Chính sách công ty thay đổi thường xuyên, đội ngũ quản lý còn nhiều hạn chế, bữa trưa miễn phí (ID)
Thu nhập ổn định, phúc lợi tốt, môi trường làm việc độc hại (ID)