Việc làm Nissei
Cập nhật 18/04/2024 17:12Mô tả công việc
Control all aspects of documentation with multiple simultaneous products, projects and other important stakeholders, utilizing the traditional methods/systems of document control.
Create and maintain Document Control folders and correspondence folders for various products and stakeholders. Ensure accurate access rights and permissions to the folders.
Provide effective control for documents, and drawings, adhering to standard procedure.
Collaborate closely with Managers to ensure all product and company documents reflect the latest version and updates.
Enforcing compliance with company and client policies, particularly concerning the disposal of confidential documents.
Monitoring and auditing document workflows to ensure consistency and adherence to quality standards.
Supporting the documentation needs of project/product teams and departments by facilitating document approvals, revisions, and archiving.
Identifying opportunities for process improvement in document control systems and workflows.
Research, recommend, and deploy suitable document control software or tools available in the market to enhance the efficiency of document management processes.
Develop and improve the company's data input systems for increased accuracy, ease of tracking, and streamlined workflows.
Yêu cầu công việc
Proficiency in process automation and document management tools/systems such as chat GPT, power automate and Co-pilot, Jira, Microsoft Office applications.
A degree of Industrial Engineering/Data Science/Information Management/Business Administration.
A minimum of 2 years' experience in project, product, or technical document management, automation document tracking/managing process and system.
Detailed oriented, well-organized, effective communication.
A customer service mindset with a proactive and collaborative approach to teamwork.
Quyền lợi được hưởng
An international working environment with friendly and passionate colleagues
Onsite opportunity to Japan, and Singapore for training and supporting customer
Meaningful work with experienced & strong technical veterans
Flat structure, simple processes & transparency
In addition to providing you with professional growth, STYL Solutions is also committed to taking care of our employees, personally. As a full-time employee, you are automatically enrolled in our benefits program, which includes:
Attractive compensation, regular assessments, and salary reviews
Annual bonus and performance bonus
19 paid days off per year
1 WFH day per week (-)
100% salary & full social insurance during the probation period
Premium health care insurance (PVI)
Free lunch, snacks, coffee, and tea
Special celebration on 8/3, 1/6, Xmas, Tet holiday...
Outing/team-building activities (trip, sport, dinner...)
(-) Only apply to full-time employees meeting work conscientiousness criteria and maintaining remote productivity.
Salary: Negotiation
Employment Type: Full-time
Important Note:
By submitting an application, or sending your CV to us:
a) you acknowledge that you have read, understood, and agreed to STYL's Candidate Privacy Notice (It can be easily found on our website), and consent to the collection, use, and/or disclosure of your personal data by us for the purposes set out in the Notice; and
(b) in the event that we have received your job application or personal data from any third party pursuant to the purposes set out in the Notice, you warrant that such third party has been duly authorized by you to disclose your personal data to us for the purposes set out in the the Notice.
Công ty TNHH Thương mại kỹ thuật Hà An Định thành lập năm 2003, chuyên thi công xây lắp và cung cấp các dịch vụ kỹ thuật cho các hệ thống cơ điện lạnh dân dụng và công nghiệp, bao gồm: Điện động lực, chiếu sáng, điện nhẹ, điều hòa không khí, cấp thoát nước, cung cấp hơi, khí nén, PCCC... Công ty đã thi công nhiều dự án quy mô lớn, tính chất phức tạp, được khách hàng đánh giá cao về chất lượng, tiến độ, an toàn như: Nhà máy Hyundai Alumium, Nhà máy Kinyosha Việt Nam, Nhà mày Inavina, Nhà máy Miwon Farmso Vina, Nhà máy Công ty Pioneer, Nhà máy lon Baosteel Phú Bài,....
Do nhu cầu mở rộng hoạt động sản xuất kinh doanh, xây dựng nhà máy dưới Hưng Yên ( công ty HAD tecon), công ty chúng tôi cần tuyển dụng các vị trí bổ sung cho nhà máy và dự án
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2003
Mission
-
Cung cấp sản phẩm chất lượng cao dựa trên công nghệ sản xuất tiên tiến, chú trọng nghiên cứu và phát triển sản phẩm phù hợp với nhu cầu khách hàng, giá cả cạnh tranh và thân thiện môi trường.