Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
岗位职责:Job Description
1、办公室日常需求采购、费用缴纳、用品管理维护、报销管理、现金流水账、车辆管理、文件管理、固定资产管理 Office daily requirement purchase, pay for fee bill( property, rent, network, water, electric, etc.), Office maintain, help to claim expense, cash management, car management) and some paper works.
2、执行公司各类通知 publish company informs
3、前台接待及翻译等 help to reception or translation
4、人员招聘、面试安排。入职、离职安排 manage hiring, on boarding, off boarding, labor contract,etc
5、考勤、绩效汇总,及工资表制作 collect all the attendance records,kpi records and calculate the salary.
6、医社保缴纳、增减员 manage social insurance increase or decrease
7、福利、活动安排 arrange welfare activity
8、配合其他部门需求,例如提供税务要求的薪资等文件 coordinate the other department needs, for example: support some paper works like salary for tax compliance purpose.
8、配合总部需求 coordinate to head office needs
福利待遇 Benefits:
1、年终奖金 Annual bonus
2、12天年假 12days annual leaves
3、国家节假日 According to national holidays
4、医保、社保缴纳 Social insurance
5、停车免费 Free car parking
6、良好的办公环境 Good office environment
7、节日福利 Holiday welfare
Yêu Cầu Công Việc
任职要求:Job Requirements
1、年龄:30周岁内
2、教育要求:大学学士学历及以上,中文或英文良好,可流利沟通。
3、其他要求:
(1)认可中国企业,能服从、支持中国总部相关工作安排。
(2)具备良好的职业素养,有较强的责任心和团队协作精神
(3)性格外向,有良好的沟通能力,工作耐心细致有条理,应变能力好。
(4)有上进心,愿意接受并学习新事物。
Location:71, B4, An Loi Dong, district 2, Ho Chi Minh City(Khu đô thị Sala Số 71 Đường B4 , Phường An Lợi Đông , Quận 2 , Tp Thủ Đức)
Work time: 8:30am - 17:30pm from Monday- Friday, 12:00pm - 13:00pm lunch time, Saturday - Sunday Off .
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH Thương Mại Phúc Thuận Việt Nam có mã số thuế 0316549540, do ông/bà Diệp Cường làm đại diện pháp luật, được cấp giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh ngày 22/10/2020.
Công ty có ngành nghề kinh doanh chính là "Bán buôn vải, hàng may mặc, giày dép.", do Chi cục Thuế Quận 1 quản lý.