Mô tả công việc
• Reports directly to and communicates with the GM on all administrative matters
• Maintains the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs
• Attends meetings between GM with BODs, external partners and suppliers
• Cooperates, coordinates and communicates with Department Heads and other inter-departmental secretaries as appropriate
• Day-to-day secretarial work to include typing, filing, faxes and telephone
•Manages GM's working schedule, arranges internal/external appointments for GM
• Distributes memos, letters and other information etc.
• Handles reservation as requested by GM
• Translates incoming letters, documents, articles as requested
• Stores and keeps all confidential information
• Prepares and updates HOD Monthly working schedule and roster
Team management and cross-departmental responsibilities
• Is the point of contact for all departments in terms of administrative matters.
• Contributes to boosting cross-departmental working methods thanks to his/her relational skills, adaptability and professionalism.
Management and administration
Respects the resort's policies and procedures in terms of filing, contracting, billing, total guest satisfaction, confidentiality
Quyền lợi được hưởng
Attractive Salary & Bonus
Accident Insurrance (24/24)
Full participations in insurances
Clearly career path
Dynamic working environment
Discount program
Yêu cầu công việc
Fluent English (4 Skills)
Hospitality knowledge is a plus
At least 6 months experience
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ photo hoặc gửi CV qua mail , số hotline liên hệ: Hr Dept-0866 149 409 (hoặc ZALO GIỜ HÀNH CHÍNH)
Địa chỉ nộp hồ sơ: 19 Đông Du, Phường Bến Nghé, Quận 1, TPHCM
Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ Quán Phong là công ty thương mại tại Việt Nam có nhà máy sản xuất tại Trung Quốc, chuyên cung cấp sản phẩm thuộc nhiều lĩnh vực khác nhau với số lượng lớn và giá cả cạnh tranh. Sản phẩm chính là xe đạp thể thao, xe đạp trẻ em, xe điện các loại…
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng đầy đủ các chế độ chính sách theo Luật lao động hiện hành.
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH, hiếu hỷ, ốm đau, thai sản
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia vào các hoạt động tiệc sinh nhật, du lịch, dã ngoại, team building... của Công ty
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ Quán Phong được thành lập tại Hà Nội, Việt Nam.
- Năm 2013, thành lập chi nhánh tại TP. Hồ Chí Minh.
- Năm 2016, thành lập chi nhánh tại Yangon, Myanmar.
- Năm 2017, thành lập chi nhánh tại Manila, Philippines.
- Năm 2018, thành lập chi nhánh tại Phnom Penh, Campuchia.
- Năm 2019, sáng lập nền tảng thương mại điện tử quốc tế trực tuyến S2B – GALAXYMALL.ASIA.
Mission
Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình để tiếp tục con đường đến thành công. Chúng tôi luôn giữ chữ tín của mình trong mọi hoàn cảnh nhằm giữ mối quan hệ tốt đẹp với khách hàng và nhà cung cấp, mang đến sự hài lòng trong quan hệ kinh doanh.