Việc làm Quán Phong

Cập nhật 05/09/2024 19:45
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại và Dịch Vụ Quán Phong
Assistant Brand Manager
Quán Phong
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 04/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/10/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tòa nhà HB Tower, 669 Điện Biên Phủ, Phường 25, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

  1. Campaign Execution:
    • Assist in planning and executing marketing campaigns across various channels, including digital, social media, traditional media and offline activation.
    • Monitor and report on campaign performance, providing insights and recommendations for optimization.
  2. Content Creation:
    • Develop compelling content for various marketing channels, including social media (Facebook, TikTok, Zalo OA, LinkedIn) posts, sales kit, POSM, and website copy.
    • Collaborate with designers and other team members to produce high-quality, visual-appealing marketing materials.
  3. Market Research:
    • Conduct market research to identify trends, customer needs, and competitive analysis.
    • Analyze the digital customer journey and user behavior, provide actionable insights to inform marketing strategies and enhance customer experience.
  4. Brand Management:
    • Support the development and maintenance of the company’s brand identity.
    • Ensure consistent messaging and branding across all marketing channels and materials.
  5. Customer Engagement:
    • Develop and maintain relationships with key opinion consumers (KOCs) and influencers to enhance brand visibility and credibility.
    • Manage CRM tools to enhance customer relationship management and marketing effectiveness.
    • Engage with customers and gather feedback to improve customer satisfaction and loyalty.
  6. Data Analysis:
    • Analyze marketing data to measure the effectiveness of campaigns and initiatives.
    • Prepare reports and presentations for internal and external stakeholders.
  7. Platform Operation:
    • Monitor and maintain Karavan platform to ensure optimal performance and uptime of product display and other platform assets.
    • Execute personalized marketing campaigns using customer data from the CDP
    • Identify and troubleshoot technical issues, working closely with the Tech support team to resolve them promptly.
  8. Cross-function Collaboration:
    • Work closely with cross-functional team (Category, Sales, Growth, Product, CS...) to align marketing efforts with sales objectives including:
    • Liaise with other departments and coordinate with external partners, vendors, and agencies to ensure seamless execution of marketing activities.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in Marketing, Business, Communications, or related field.
  • 2-3 years of experience in a marketing role, preferably in the eCommerce or FMCG industry with proven track record of effective brand and campaign execution
  • Strong understanding of digital marketing strategies and tools.
  • Excellent written and verbal communication skills in Vietnamese and English.
  • Proficiency in digital marketing tools and platforms (e.g., Google Analytics, CRM systems, social media management tools).
  • Data-driven mindset with the ability to analyze metrics and derive actionable insights.
  • Creative thinking and problem-solving skills.
  • Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
  • Strong organizational skills and attention to detail

Quyền lợi được hưởng

  • 13th-month bonus based on business performance
  • Full salary during the probation period
  • Clear career advancement path with many development opportunities
  • Employment contract (Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance)
  • Meal allowance
  • 12 days of annual leave
  • Public holidays as per government regulations
  • Annual health check-ups
  • Health insurance
  • Training and teambuilding activities
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ Quán Phong là công ty thương mại tại Việt Nam có nhà máy sản xuất tại Trung Quốc, chuyên cung cấp sản phẩm thuộc nhiều lĩnh vực khác nhau với số lượng lớn và giá cả cạnh tranh. Sản phẩm chính là xe đạp thể thao, xe đạp trẻ em, xe điện các loại…

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ các chế độ chính sách theo Luật lao động hiện hành.

  • Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH, hiếu hỷ, ốm đau, thai sản 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Được tham gia vào các hoạt động tiệc sinh nhật, du lịch, dã ngoại, team building... của Công ty

Lịch sử thành lập

  • Năm 2012, công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ Quán Phong được thành lập tại Hà Nội, Việt Nam.
  • Năm 2013, thành lập chi nhánh tại TP. Hồ Chí Minh.
  • Năm 2016, thành lập chi nhánh tại Yangon, Myanmar.
  • Năm 2017, thành lập chi nhánh tại Manila, Philippines.
  • Năm 2018, thành lập chi nhánh tại Phnom Penh, Campuchia.
  • Năm 2019, sáng lập nền tảng thương mại điện tử quốc tế trực tuyến S2B – GALAXYMALL.ASIA.

Mission

Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình để tiếp tục con đường đến thành công. Chúng tôi luôn giữ chữ tín của mình trong mọi hoàn cảnh nhằm giữ mối quan hệ tốt đẹp với khách hàng và nhà cung cấp, mang đến sự hài lòng trong quan hệ kinh doanh.

Những nghề phổ biến tại Quán Phong

Bạn làm việc tại Quán Phong? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Quán Phong

Quán Phong

Click để đánh giá