TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
About Us
Our team comes from APAC Regional Business, Global Business Solutions. We partner with key market partners across the APAC region to drive their user growth and marketing strategy by owning and implementing customised marketing and measurement solutions, ad tech integration and platform innovation.
Responsibilities
- Collaborate effectively with cross-functional teams (including Product, Sales, Client Solutions, Marketing Science) to identify and scope out growth opportunities in assigned verticals and brand/performance advertisers, develop marketing narratives and collateral to unlock growth
- Partner with MarComs team to design messaging and content for external and internal scaled campaigns across APAC, focussing on clear strategies, measurable KPIs, and leverage insights from market research and campaign performance. Partner and collaborate with other marketing strategists regional and globally in order to leverage global resources and scale projects beyond APAC
- Knowing the broader ecosystem of media solutions inside-out (TikTok Shop, Branding, Measurement and Performance), understand latest trends and challenges in the industry in order to strategically elevate our messaging frameworks into clear, concise and easy to understand B2B language.
- Develop thought leadership to inspire the industry on how to better measure and reach their marketing objectives on TikTok. Partner closely with the wider marketing team to lead the execution of comprehensive marketing plans including internal social, PR, and web properties, and externally through industry engagements
- Build or localise industry narratives, marketing content, industry reports to articulate TikTok's value proposition to advertisers. Work with senior leadership and broader marketing solutions communities across SEA and APAC to develop external key messages to be amplified across industry events, partner meetings and other high profile engagements.
- Sales enablement: plan and conduct sales training & workshops for client-facing teams on empowering their clients to achieve better performance.
Công ty TNHH Thương Mại dịch vụ Tường Đan là đơn vị uy tín hàng đầu tại Việt Nam hoạt động trong lĩnh vực đèn trang trí nội thất, ngoại thất nhập khẩu. Chúng tôi tự hào là đơn vị uy tín và là kênh phân phối sản phẩm tin cậy của đông đảo quý khách hàng và đối tác. Toàn bộ sản phẩm của chúng tôi được nhập khẩu chính hãng 100% từ các thị trường uy tín trên thế giới.
Với phương châm kinh doanh “UY TÍN – CHẤT LƯỢNG – KHÁC BIỆT” Vương Quốc Đèn ra đời từ ý tưởng tạo nên sự khác biệt với mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất trên thế giới. Danh mục sản phẩm đèn trang trí của chúng tôi thường xuyên được cập nhật và đổi mới liên tục nhằm cung cấp cho khách hàng những dòng sản phẩm thịnh hành nhất bắt kịp mọi xu thế trên thị trường.
Để đáp ứng nhu cầu ngày càng lớn của quý khách hàng, Siêu thị đèn trang trí Tường Đan đã nâng cấp và mở rộng hạ tầng cơ sở, chúng tôi hiện sở hữu kho hàng lên đến hàng nghìn mét vuông. Với năng lực nhập khẩu chuyên nghiệp, chúng tôi có khả năng cung ứng nguồn sản phẩm đa dạng, phong phú và ổn định cho các đại lý với mức giá cạnh tranh nhất.