Mô tả công việc
- Handle escalated calls from representatives, perform the “Closed Loop” concept and act as an intermediary between customers and hotels when resolving issues. Focus on ensuring the timely resolution of reported customer issues.
- Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees; and serve as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process.
- Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.
- Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; and thank guests with genuine appreciation. Answer guest questions regarding property services/features and hours of operation.
- Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
- Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested.
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation provided.
- Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
- Offered uniform and laundry service for uniform.
- Joined in the associate activities.
- Joined in the Hotel’s training and development programs.
- Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
- Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
- Offered 5 working days/week – 2 days off/week.
- Offered annual allowance of transportation for home leave.
- Offered 12 vacation days/year.
- Comply with government Public Holidays.
- And etc
Yêu cầu công việc
- Higher Diploma or bachelor's degree from university/college in Hospitality Management or related major.
- Minimum 02 year experiences in the same role, preferably with Marriott International brands
- Proficient in the use of Microsoft Office, PMS System
- Strong leadership and management skills
Yêu cầu hồ sơ
Or contact us via Zalo 0773401833 for further information
Công ty TNHH Thương Mại dịch vụ Tường Đan là đơn vị uy tín hàng đầu tại Việt Nam hoạt động trong lĩnh vực đèn trang trí nội thất, ngoại thất nhập khẩu. Chúng tôi tự hào là đơn vị uy tín và là kênh phân phối sản phẩm tin cậy của đông đảo quý khách hàng và đối tác. Toàn bộ sản phẩm của chúng tôi được nhập khẩu chính hãng 100% từ các thị trường uy tín trên thế giới.
Với phương châm kinh doanh “UY TÍN – CHẤT LƯỢNG – KHÁC BIỆT” Vương Quốc Đèn ra đời từ ý tưởng tạo nên sự khác biệt với mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất trên thế giới. Danh mục sản phẩm đèn trang trí của chúng tôi thường xuyên được cập nhật và đổi mới liên tục nhằm cung cấp cho khách hàng những dòng sản phẩm thịnh hành nhất bắt kịp mọi xu thế trên thị trường.
Để đáp ứng nhu cầu ngày càng lớn của quý khách hàng, Siêu thị đèn trang trí Tường Đan đã nâng cấp và mở rộng hạ tầng cơ sở, chúng tôi hiện sở hữu kho hàng lên đến hàng nghìn mét vuông. Với năng lực nhập khẩu chuyên nghiệp, chúng tôi có khả năng cung ứng nguồn sản phẩm đa dạng, phong phú và ổn định cho các đại lý với mức giá cạnh tranh nhất.