About 365 Travel
For almost 20 years of hard work, 365 Travel has become strong and well established in Southeast Asia. We specialize in providing quality tours to Vietnam and Southeast Asia for customers worldwide, serving over 12,000 passengers annually. In the local market, we are well recognized as a company with steady growth, a prestigious reputation, high quality suppliers and a strong customer portfolio.
We are excited about continuing our growth and shaping the future. Any successful journey begins with good leadership, and our board believes that caring about clients and employees is the right thing to do.That makes for a better company, a better society and a better life.
The name 365 Travel comes from the fact that we are available almost all of the time, 365 days a year. We are here to follow up every step of the way to ensure our guests are taken care of by our team. The 365 logo expresses our stability, like a tripod with three legs.
For more information, please visit us at https://365travel.asia/
Responsibilities:
- Communicate with clients and handle their inquiries via email, chat, or phone.
- Develop tailor-made tour itineraries based on client requests.
- Advise on itinerary adjustments to meet client preferences and budget.
- Prepare detailed tour programs and quotations.
- Collaborate with the operation and accounting departments to ensure tour execution and trip cost.
- Work with operation team and tour guides in resolving issues during tours.
- Maintain relationships with B2B agencies.
- Undertake other tasks assigned by leaders.
Benefits:
- Opportunities to travel and other experiences with team and company.
- Competitive performance-based monthly bonus.
- Comprehensive benefits including health insurance, social insurance, and unemployment insurance as per regulations.
- Opportunities for personal and professional growth.
- Annual salary review.
Qualifications and Skills:
- Minimum 2 years of experience in the tourism or hospitality industry.
- College or university degree in Tourism, Foreign Languages, International Trade, or International Economics.
- Fluent in English (both written and spoken).
- In-depth knowledge of tourism products, itineraries, destinations, and travel experiences.
- High level of responsibility and reliability.
- Strong ability to work independently and collaboratively within a team.
- Proactive, cooperative, with excellent organizational and problem-solving skills.
- Enthusiastic, dynamic, and eager to learn.
- Proficient in Microsoft Office applications.
Interested candidates should send your CV to email [email protected] or [email protected] with the subject line "Application for Senior Sales Inbound Position.”
Công ty TNHH Van Hoàng Sơn, Cửa hàng van Hoàng Tín là đơn vị chuyên nhập khẩu & cung cấp: Van cầu, Van cửa,Van bướm, van bi,Van an toàn, van bướm, trụ cứu hoả,Van giảm áp, Bẩy hơi, Van điều khiển, Lọc Y, Van điện từ, Khớp nối các loại. Đồng hồ nhiệt độ (nóng , lạnh) , Đồng hồ áp suất, Bộ lọc, trụ cứu hỏa… vật tư ngành nước, hơi, gas, xăng, dầu, pccc…… Các loại phụ kiện như: co, tê, mặt bích, đường ống….chất liệu thép, inox các loại\..... tiêu chuẩn và chất lượng của các hãng nỗi tiếng trên thế giới như Nhật Bản, Đức, Italia ,Hàn Quốc, Đài loan, Malaysia, Trung Quốc …cho các ngành công nghiệp & xây dựng với giá tốt nhất thị trường hiện nay. Với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, nhiệt tình, năng động cùng với phương châm làm việc: \" Công ty Van Hoàng Sơn đưa bạn phát triển\" .
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng chế độ bảo hiểm theo quy định của nhà nước.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch 1 năm / lần.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 05/08/2009
Mission
Phương châm hoạt động kinh doanh của Công ty chúng tôi:
"HOÀNG SƠN ĐƯA BẠN PHÁT TRIỂN”, Công ty Van Hoàng Sơn mong muốn được đồng hành hợp tác cùng
Quý Công ty khắp cả nước để hướng đến mục tiêu
cùng nhau phát triển bền vững.