Mô tả công việc
• Ensure goods delivery on time
• Coordinate with Purchasing and Product Development teams on material & goods
• Production planning, material planning, resource planning
• Direct production planning and control activities. Optimize production processes and schedules to meet production and shipping objectives
• Control capacity of each production lines, and liaise with production dept for production schedule
• Coordinate activities with department managers and supervisors throughout the organization to ensure timely delivery
• Monitor actual production and inventory in order to better plan, interpret variances, and correct problems as necessary to meet customer commitments
• Monitor inventory counts and production reporting to ensure accurate system data
• Based on inventory & production plans, make plans for Purchasing of: raw materials, packaging materials and other items in Bill of Material (BOM)
• Liaise with Purchasing Dept for delivery schedule. Make sure no shortage materials for production and keep at approved inventory levels
• Expand and refine capacity planning concepts with key work centers and processes
• Recommend refinements/improvements to operating system
• Periodically analyze and adjust lot sizes and lead times based upon sale demands and production capacity. Minimize change over as well as level of inventory
• Other tasks as required.
Yêu cầu công việc
• Bachelor degree/College degree.
• Expertise in Excel
• Good at Microsoft office
• Strong communication & good problem-solving skills
• Good command of English
• Initiative, cooperative and fast learning
• Good negotiation and communication skill
• Good at organizing and teamwork skills
• Self-disciplinal with the ability to work under high pressure
• Professional approach to time, costs and deadline
Quyền lợi được hưởng
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
• Professional, dynamic working environment
• Opportunity for your long-term career development and advancement. 13th month salary and extra bonus (depends on the business situation)
• Annual company trip
• Annual leaves to be increased 1 extra day every 5 years
• Annual salary review
Thông tin khác
Nhân viên
Kinh nghiệm
2 năm
Số lượng tuyển
1 người
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Không yêu cầu
Trim Solutions Group đã và đang cung cấp các sản phẩm về nguyên phụ liệu, và đóng gói trên toàn thế giới kể từ năm 2016. Một trong những sứ mệnh của Trim Solutions Group là làm gia tăng giá trị cho sản phẩm của khách hàng bằng cách lan tỏa thương hiệu và thiết kế của khách hàng dưới dạng bao bì, nhãn mác, và cũng như giải pháp về chuỗi cung ứng khác. Trim Solutions Group cũng đóng góp vai trò như là một công ty toàn cầu hàng đầu chuyên cung cấp các giải pháp về thương hiệu, đồ họa, sản phẩm cho tất cả các đối tác trong chuỗi cung ứng bán lẻ. Đội ngũ sản xuất và dịch vụ nhiều kinh nghiệm của chúng tôi có thể làm việc với khách hàng để cung cấp các sản phẩm thành công từ ý tưởng đến hiện thực hóa.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...
Lịch sử thành lập
- 2016: công ty được thành lập
Mission
Một trong những sứ mệnh của Trim Solutions Group là làm gia tăng giá trị cho sản phẩm của khách hàng bằng cách lan tỏa thương hiệu và thiết kế của khách hàng dưới dạng bao bì, nhãn mác, và cũng như giải pháp về chuỗi cung ứng khác.