Mô tả công việc
Coordinate activities with department managers and supervisors throughout the organization to ensure timely delivery
Monitor actual production and inventory in order to better plan, interpret variances, and correct problems as necessary to meet customer commitments
Monitor inventory counts and production reporting to ensure accurate system data
Liaise with Purchasing Dept for delivery schedule. Make sure no shortage materials for production and keep at approved inventory levels
Direct production planning and control activities. Optimize production processes and schedules to meet production and shipping objectives
Recommend refinements/improvements to operating system
Control capacity of each production lines, and liaise with production dept for production schedule
Manage in- house order production and tracking
Periodically analyze and adjust lot sizes and lead times based upon sale demands and production capacity. Minimize change over as well as level of inventory
Production planning, material planning, resource planning
Other tasks as required.
Based on inventory & production plans, make plans for Purchasing of: raw materials, packaging materials and other items in Bill of Material (BOM)
Expand and refine capacity planning concepts with key work centers and processes
Ensure goods delivery on time
Coordinate with Purchasing and Product Development teams on material & goods
Yêu cầu công việc
Good at Microsoft office
Initiative, cooperative and fast learning
Strong communication & good problem- solving skills
Expertise in Excel
Self- disciplinal with the ability to work under high pressure
Bachelor degree/College degree.
Good negotiation and communication skill
Good command of English
At least 2 years experienced in production planning; experience in printing / packaging industry is an advantage
Good at organizing and teamwork skills
Professional approach to time, costs and deadline
Quyền lợi
Salary: negotiation
Annual salary review
Annual leaves to be increased 1 extra day every 5 years
Opportunity for your long- term career development and advancement. 13th month salary and extra bonus (depends on the business situation)
Competitive salary and bonus
Annual company trip
Professional, dynamic working environment
Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-12 22:55:03
Trim Solutions Group đã và đang cung cấp các sản phẩm về nguyên phụ liệu, và đóng gói trên toàn thế giới kể từ năm 2016. Một trong những sứ mệnh của Trim Solutions Group là làm gia tăng giá trị cho sản phẩm của khách hàng bằng cách lan tỏa thương hiệu và thiết kế của khách hàng dưới dạng bao bì, nhãn mác, và cũng như giải pháp về chuỗi cung ứng khác. Trim Solutions Group cũng đóng góp vai trò như là một công ty toàn cầu hàng đầu chuyên cung cấp các giải pháp về thương hiệu, đồ họa, sản phẩm cho tất cả các đối tác trong chuỗi cung ứng bán lẻ. Đội ngũ sản xuất và dịch vụ nhiều kinh nghiệm của chúng tôi có thể làm việc với khách hàng để cung cấp các sản phẩm thành công từ ý tưởng đến hiện thực hóa.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...
Lịch sử thành lập
- 2016: công ty được thành lập
Mission
Một trong những sứ mệnh của Trim Solutions Group là làm gia tăng giá trị cho sản phẩm của khách hàng bằng cách lan tỏa thương hiệu và thiết kế của khách hàng dưới dạng bao bì, nhãn mác, và cũng như giải pháp về chuỗi cung ứng khác.