Mô tả công việc
■Job description
- Make sales plans to expand business & achieve the goals.
- Find potential customers by aggressive networking.
- Find out customer ‘s demand & benefit.
- Collect information for customer decision structure, including decision maker information, acceptance criteria for the proposals, competitor’s information.
- Build intimate relationships with customers.
- Cooperate with Technical team to propose the improvement solution.
- Cooperate with Technical team to provide the services to customers with regular report (weekly report, monthly report…)
- Coordinate with the distributors to expand business.
- Perform other tasks assigned.
RELATIONSHIPS:
- Customers
- Suppliers
- Distributors.
- All staffs
Yêu cầu công việc
Gender:Female
Age:Any
Education level:Uni
Language:Have good oral & written in English
No. of experienced year: Having at least 1 year of experience in B-to-B sales will be preferable
- Accept the freshers who have graduated from university.
Good to have
+ Have good oral & written in Korean or Chinese
■Working time
Mon-Fri:8:00~17:00
Quyền lợi được hưởng
- Bonus: Depends on sales result at the end of year
- Attractive allowance: insurance for children and/or personal development package: 6MVND/year.
- Company bus from Hanoi Centre.
- Annual company trip, Team building
- Social Insurance payment follows Vietnamese labor law at full salary package
- Health Care and Accident 24/7 Insurance.
- A friendly, self-motivated working environment.
- Have many opportunities to exchange knowledge in KURITA global network and go aboard training.
- Work experience at foreignaffiliated global company.
- Visit customers by car and taxi.
- Not tied to fixed workplace like factory job.
- Can do WFH 1 time per week.
■Salary:Nego
(Depending on the performance, we can pay as candidate's expectation.)
Công ty TNHH vận thế hàng hoá Phúc Trọng Tin, tiền thân là công ty TNHH vận tải Vũ Mừng, thành lập nămtại thành phố Hồ Chí Minh. Sau gần 30 năm hoạt động trong lĩnh vực vận tải hàng hoá, Công ty đã phát triển giữ vững thương hiệu trên thị trường.
- Quản lý nhân sự và tải sản của Kho hàng về do công ty giao.
- Sắp xếp điều động nhân viên, phương tiện bốc hàng từ các kho của khách hàng về kho công ty.
- Quản lý toàn bộ hàng nhập kho: sắp xếp chỗ để hàng/lên xe, lên cont; cẩu bốc hàng xuống; kiểm đếm số lượng, tình trạng.
- Có sẵn kế hoạch phù hợp với lịch nhận hàng/thời gian nhận hàng của các khách hàng trả hàng dọc đường hoặc hàng gấp ở hai đầu Nam Bắc.
Công ty TNHH vận thế hàng hoá Phúc Trọng Tin, tiền thân là công ty TNHH vận tải Vũ Mừng, thành lập năm 1990 tại thành phố Hồ Chí Minh. Sau gần 30 năm hoạt động trong lĩnh vực vận tải hàng hoá, Công ty đã phát triển giữ vững thương hiệu trên thị trường.