Mô tả công việc
- Search for and build relationships with potential international clients in the software development outsourcing sector.
- Develop and maintain sustainable relationships with current clients while expanding business opportunities through existing networks.
- Advise on appropriate software solutions based on client needs, prepare quotes, and close business contracts.
- Draft and present business proposals, negotiate contract terms, and ensure customer satisfaction throughout the collaboration process.
- Collaborate with other functional teams (Sales, Technical, Solutions) to ensure project progress and quality.
- Monitor industry trends, competitor activities, and market development to devise appropriate business strategies.
Yêu cầu công việc
- At least 2 – 3 years of experience in software development sales or international software outsourcing.
- Experience working in large IT companies or multinational corporations, particularly with B2B foreign clients.
- Knowledge of industries such as HRM, manufacturing, banking, and insurance is an advantage.
- Skills in client prospecting, preparing tender documents, quotes, project contracts (MAS, SLA), and acceptance documentation.
- Excellent communication skills in English (both spoken and written).
- Ability to understand client needs and collaborate effectively with internal teams to provide optimal solutions.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary based on exact time available monthly working at INNOTECH
- Budget for team building each quarter/kick-off project
- Birthday party each month with party/ cake and gifts, provide a maximum of one paid leave
- Wedding/New Born 10,000,000/ time
- Premium Health Care Package for all employee
- Vaccine for baby from 0-36 months: 3,000,000/ 1 year
- Provide Laptop & Extra high definition screens for working
- Performance bonus plan.
- Employee referral bonus: 2,000,000 – 10,000,000 (depend on level / roles)
- Working Time: 9:00 AM – 6:00 PM from Monday – Friday
- Annual Company trips / Football club / Trekking Club/Year End Party
- Support for learning and certificate examination. Provide an extra monthly allowance
- Values are driven, an international working environment, and agile culture.
Công ty TNHH vận thế hàng hoá Phúc Trọng Tin, tiền thân là công ty TNHH vận tải Vũ Mừng, thành lập nămtại thành phố Hồ Chí Minh. Sau gần 30 năm hoạt động trong lĩnh vực vận tải hàng hoá, Công ty đã phát triển giữ vững thương hiệu trên thị trường.
- Quản lý nhân sự và tải sản của Kho hàng về do công ty giao.
- Sắp xếp điều động nhân viên, phương tiện bốc hàng từ các kho của khách hàng về kho công ty.
- Quản lý toàn bộ hàng nhập kho: sắp xếp chỗ để hàng/lên xe, lên cont; cẩu bốc hàng xuống; kiểm đếm số lượng, tình trạng.
- Có sẵn kế hoạch phù hợp với lịch nhận hàng/thời gian nhận hàng của các khách hàng trả hàng dọc đường hoặc hàng gấp ở hai đầu Nam Bắc.
Công ty TNHH vận thế hàng hoá Phúc Trọng Tin, tiền thân là công ty TNHH vận tải Vũ Mừng, thành lập năm 1990 tại thành phố Hồ Chí Minh. Sau gần 30 năm hoạt động trong lĩnh vực vận tải hàng hoá, Công ty đã phát triển giữ vững thương hiệu trên thị trường.