Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
VIRTUOS trước đây là SPARX*, một xưởng phim hoạt hình 3D, làm các phim truyện, chương trình ti vi, và các phim trò chơi trong đó gồm cả bộ phim Igor nổi tiếng năm 2008. SPARX* chuyên tạo ra các hình ảnh tuyệt đẹp, đốt cháy ý tưởng.
Năm 2011, SPARX* được VIRTUOS mua lại, VIRTUOS là một trong những nhà cung cấp lớn nhất các dịch vụ sản xuất giải trí kỹ thuật số mà hiện nay,đóng vai trò là 15 trong 20 nhà sản xuất hàng đầu trên thế giới trong ngành công nghiệp giải trí phim và trò chơi.
Sự lựa chọn số 1 cho sự nghiệp của bạn. Bạn hãy thử nêu tên một vài bộ phim hoạt hình hoặc trò chơi điện tử mà bạn thích! Bạn đã xem IGOR hoặc RANGO chưa? Đó là một trong những sản phẩm của công ty chúng tôi: công ty VIRTUOS. VIRTUOS là một trong những nhà sản xuất uy tín & lớn nhất trong ngành công nghiệp giải trí kỹ thuật số. Ở Việt Nam, chúng tôi được biết đến với cái tên SPARX trước năm 2011, và bây giờ là VIRTUOS. Chúng tôi tạo ra các phim hoạt hình, trò chơi điện tử 3D. Khách hàng của VIRTUOS là những công ty trong ngành công nghiệp điện ảnh hàng đầu thế giới như: Paramount, Disney Channel, Exodus Film Group, v…v…. Bạn là một người thích vẽ, một họa sĩ, một lập trình viên, hay một nhà thiết kế game? Hãy gia nhập vào đội ngũ nhân viên của chúng tôi để có cơ hội cùng làm việc với những tài năng xuất chúng trong ngành công nghiệp giải trí kỹ thuật số.
Review Công Ty TNHH Virtuos Việt Nam
Làm việc cho các dự án lớn với sự hỗ trợ của quản lý Làm việc theo cách bạn muốn miễn là hoàn thành công việc
Lương cơ bản và phúc lợi chung
Một nơi tốt để bắt đầu