Việc làm Công Ty XNK & TM Phương Linh

Cập nhật 13/12/2024 09:07
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH XNK & TM Phương Linh
HR &Admin cum Complaince Manager
Công Ty XNK & TM Phương Linh 5.0★
1 đánh giá 17 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 20/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Management

- Overall control HR & Admin operation. , Update legal documents related to labor law.

2. Administration - office

- Organize the implementation of office administrative work, clerical, communication and information confidentiality in the company.

- Managing corporate legal records.

- Support for Board of Directors in handling administrative procedures, local administrative issues (labor registration, temporary residence registration, ...).

3. Human Resources:

- Develop, update information, draft and complete documents, processes, regulations, policies, ... and control the implementation.

- Maintain the implementation of the rules and regulations of the employees in the company, creating a professional and safe working environment.

- Checking monthly payroll, payslip make annual reports

- Handling of industrial relations issues.

- Carry out disciplinary measures for employees disciplinary violations.

- Stand out directly or coordinate with relevant departments to resolve internal conflicts, labor disputes, ...

4. Recruitment / training / policy

- Ensuring human resource needs for all departments in the company.

- Develop, update, review, and follow up company policy, procedure and regulation.

- Ensure that the labor contract and documents related to labor relations are established in accordance with the provisions of law, kept and ready for reference when necessary.

5. Security, labor safety, fire prevention and labor hygiene:

- Monitor and activities on health, safety and environment affairs.

- Work with authorities to solve problems related to labor, occupational safety, labor hygiene, environmental sanitation and fire safety, ...

6. Be in charge of implementation of customer assessments:

- Establish, implement and maintain a system of compliance with standards according to the minimum requirements of social responsibility for suppliers of customers.

- Carry out inspections and preparations for customers to come to assess the factory.

- Contact, reply to customer emails, make reports, fill out forms according to customer requirements.

- Establish and draft procedures and policies according to Vietnamese law, according to factory reality, accordingto customer requirements.

- Be in charge of receiving customers to assess aspects of social responsibility, labor, environmental health and safety.

- Plan training and organize training sessions for employees on customer standards, labor laws, fire prevention, first aid, medical examination and treatment, etc.

7. Detailed jobs will be discussed more in interview.

Yêu Cầu Công Việc

-          Education : Bachelor or higher education with major in Human Resources Management, Law, Business Administration, or related

-          Good English (4 skills) and computer skills

-          Good organizational skills and attention to detail., Strong analytical and problem-solving and leadership skills.

-          Careful, honest, agile, proactive, good negotiator, good communicator, able to work in a team, work independently.

-          5 years of experience in admin & HR and complaince manager, preferably in the backpack, bag or garment industry.

-          Sex : Female / Age : 35 up ( từ 35 tuổi trở lên)

Địa điểm làm việc

Bình Dương
241 Hung Loc Quarter, Hung Dinh Ward, Thuan An Town, Binh Duong Province, Viet nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nữ
  • Độ tuổi: 35 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH XNK & TM Phương Linh
Công Ty XNK & TM Phương Linh Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 33 Nguyễn Như Đổ, Phường Văn Miếu, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Phương Linh Trading là doanh nghiệp chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm cao cấp từ Hàn Quốc và Châu âu. Chúng tôi có nhiều năm kinh nghiệm trong việc phân phối các sản phẩm sữa, bánh kẹo, rượu bia, và thực phẩm chức năng tại thị trường Việt Nam. Hiện nay, chúng tôi là nhà độc quyền phân phối một số nhãn hiệu lớn của Hàn Quốc, Pháp, Đức, đặc biệt là dòng sản phẩm dĩnh dưỡng cho trẻ em.. TIÊU CHÍ KINH DOANH Phương Linh Trading luôn chú ý xây dựng và phát triển mối quan hệ bền vững, lâu dài với tất đối tác trên toàn lãnh thổ Việt Nam. Đồng thời, chúng tôi luôn cam kết là đơn vị cung cấp những sản phẩm uy tín, chất lượng cao nhất mang đến cho khách hàng.


Review Công Ty XNK & TM Phương Linh

5.0
1 review

02/04/2024
Nhân viên Quản lý Đơn hàng tại Hà Nội

Môi trường hòa đồng, thân thiện, phát triển được các kỹ năng làm việc

Bạn làm việc tại Công Ty XNK & TM Phương Linh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty XNK & TM Phương Linh

Công Ty XNK & TM Phương Linh

Click để đánh giá