Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Content Moderation Manager (Based in Japan)
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
20/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tokyo, Nhật Bản
Mô tả công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company‘s spirit and values through each job to customers‘ row.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Evaluate achievements and recognize members‘ contributions.
- Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
- Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients‘ requirements.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Managing reports and reporting system to evaluate performance.
- Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as an operation manager in a BPO environment.
- Fluency in Japanese and English skills (English CERT C1 & Japanese JLPT N1).
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Quyền lợi được hưởng
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Khu vực
Công Ty XNK & TM Phương Linh
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 33 Nguyễn Như Đổ, Phường Văn Miếu, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.
Phương Linh Trading là doanh nghiệp chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm cao cấp từ Hàn Quốc và Châu âu. Chúng tôi có nhiều năm kinh nghiệm trong việc phân phối các sản phẩm sữa, bánh kẹo, rượu bia, và thực phẩm chức năng tại thị trường Việt Nam. Hiện nay, chúng tôi là nhà độc quyền phân phối một số nhãn hiệu lớn của Hàn Quốc, Pháp, Đức, đặc biệt là dòng sản phẩm dĩnh dưỡng cho trẻ em.. TIÊU CHÍ KINH DOANH Phương Linh Trading luôn chú ý xây dựng và phát triển mối quan hệ bền vững, lâu dài với tất đối tác trên toàn lãnh thổ Việt Nam. Đồng thời, chúng tôi luôn cam kết là đơn vị cung cấp những sản phẩm uy tín, chất lượng cao nhất mang đến cho khách hàng.
Review Công Ty XNK & TM Phương Linh
5.0
1 review
02/04/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên Quản lý Đơn hàng
tại Hà Nội
Môi trường hòa đồng, thân thiện, phát triển được các kỹ năng làm việc
Bạn làm việc tại Công Ty XNK & TM Phương Linh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Ty XNK & TM Phương Linh
Click để đánh giá