Provide comprehensive support to the NLL Deputy Managing Director (DMD) in managing the company’s day-to-day operations.
Have the ability to work independently on projects, from conception to completion, and must be able to work under pressure at times to handle a wide variety of activities and confidential matters with discretion.
Responsibility:
1. Executive Support
Serve as a liaison to the Board of Directors, senior management teams, and other stakeholders in all tasks assigned by NLL DMD.
Arrange and handle all logistics for Management meetings and events: schedule meetings; draft agendas; gather all material one week before BOM meeting; develop, compile, and distribute presentation materials; and record & deliver meeting minutes 3 days after meeting, follow up on assigned action items.
Manage sensitive matters with a high level of confidentiality and discretion especially decisions directly impacting the operations of the company and human resources.
Sustain a daily calendar of meetings and events; organize complex calendars and schedules; resolve any scheduling issues.
Adhere to compliance with applicable rules and regulations set in by laws and by the Company.
COA/Company Council: Check and verify document to be signed by NLL DMD to ensure the approved COA/company council list is strictly followed.
2. Operation activities to support NLL DMD
Provide 'gatekeeper' and 'gateway' role as a bridge for smooth communication between the NLL DMD and others.
Work with BUs as assigned by the NLL DMD.
Assists the NLL DMD with daily administrative duties that include managing an active calendar of appointments, completing expense reports, composing and preparing correspondence, arranging business trips, providing event management support, agendas and compiling documents for meetings, etc.,
Evaluate and assist in developing office policies and procedures for improved workflow and anticipate future needs as organization grows.
Provide hospitality to all guests and help to create a welcoming environment.
Process and distribute daily mail.
Invest in building long-lasting relationships both externally and internally.
Manage petty cash reimbursements and reconciliation.
Other projects/duties as assigned for the overall
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications of Business Administration / English / Finance/ Project Management/ Real Estate.
At least 03 years of experience in assistant to managing director / project manager/ project director in real estate.
Extensive experience in document controlling.
Extensive experience in Interpretation and translation skills, especially consecutive interpretation and simultaneous interpretation.
Comprehensive knowledge of corporate governance, strategic planing and HR allocation.
Possess strong written and verbal communication, and organizational skills, and the ability to maintain a realistic balance among multiple priorities
Phòng 203, tầng 2, Tòa nhà Helios, công viên phần mềm Quang Trung, phường Tân Chánh Hiệp, quận 12
ZIONCOM là nhà sản xuất chuyên về thiết bị mạng, bao gồm các sản phẩm wireless router / AP, wireless USB adapter, wireless module, switch, wired router. Công ty chúng tôi được thành lập từ năm 1998. Đến nay với hơn 16 năm kinh nghiệm, ZIONCOM đã trở thàhh một trong những người dẫn đầu trong ngành. Chúng tôi hiện có 2 nhà máy và 2 phòng phát triển sản phẩm để gia công sản xuất phục vụ nhu cầu của khách hàng trên toàn thế giới. ZIONCOM đã đạt các chuẩn ISO14001-2004 và ISO9001-2008. Sản phẩm của chúng tôi có chứng nhận CE / FCC. Với tư duy chuyên nghiệp, chúng tôi luôn cố gắng cung cấp cho khách hàng những sản phẩm với mức giá tối ưu nhất, dịch vụ hậu mãi tốt nhất. TOTOLINK là nhãn hiệu thiết bị định tuyến đã xây dựng được uy tín sản phẩm trên thị trường. Sau hơn 3 năm có mặt tại Việt Nam, TOTOLINK hiện đứng thứ 3 trong các nhà cung cấp thiết bị định tuyến phổ biến nhất. Với phương châm chất lượng đúng giá trị sản phẩm, TOTOLINK luôn cố gắng cải tiến và phát triển sản phẩm phù hợp nhất với nhu cầu của người tiêu dùng.