Việc làm Zioncom (Việt Nam)

Cập nhật 28/11/2024 11:00
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Zioncom (Việt Nam)
Assistant Front Office Manager
Zioncom (Việt Nam)
8 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 28/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION STATEMENT:

An Assistant Front Office Manager assists in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through check-out.

CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES:

As Assistant Front Office Manager, you will assist in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are well-prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through to check-out. An Assistant Front Office Manager is responsible for managing the first impressions of our Guests and therefore, must perform the following tasks to the highest standards

• Assist the Head of department with Team Members performance issues in compliance with company policies and procedures

• Assist the Head of department with recruiting, managing, training and developing the Team Members

• Assist the Head of department with setting departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures

• Assist the Front Office Manager to oversee the entire Front Office operation to maintain high standards

• Assist the Front Office Manager to evaluate levels of Guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement

• Ensure regular and VIP Guests are recognized and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes the hotel brand's loyalty scheme

• Allocate work duties to Supervisor/Team Members

• Maximize room occupancy at best rates and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities.

• Conduct monthly communication meetings, in the absence of the Head of department, and produce minutes.

• Monitor the appearance, standards, and performance of the Department Team Members with an emphasis on training and teamwork

• Have knowledge of the department procedures and standards; ensure the implementation all department procedures and standards

• Have a good understanding and ensure the team understanding of the Hotel’s emergency procedures, Hotel security, fire regulations and all health and safety legislation and ensure implementation of those related to your department

• Carry out any other reasonable task set by the Hotel's Management

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary (Attractive salary)

- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance

- Get job-related professional training, opportunities for advancement

- Professional working environment with opportunities to learn and grow

Yêu cầu công việc

SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILL AND ABILITY


Assistant Front Office Managers serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviors, skills, and values that follow:

• 2-3 years of related experience

• 2+ years of management or supervisory experience

• Knowledge of departmental and hotel operations

• Ability to read, write, and speak English language to communicate effectively

• Ability to exercise judgment in evaluating situations and in making sound decisions

• Excellent leadership, interpersonal and communication skills

• Strong organizational, planning and analytic skills

• A passion for delivering exceptional levels of Guest service

• Ability to work under pressure

It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions

• A degree or diploma in Hotel Management or equivalent

• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable

• Previous experience working in management position in a luxury hotel environment

• Familiar with Property Management Systems; Opera system

Yêu cầu hồ sơ

Apply via hoteljob.vn 
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Zioncom (Việt Nam)
Zioncom (Việt Nam) Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 203, tầng 2, Tòa nhà Helios, công viên phần mềm Quang Trung, phường Tân Chánh Hiệp, quận 12
ZIONCOM là nhà sản xuất chuyên về thiết bị mạng, bao gồm các sản phẩm wireless router / AP, wireless USB adapter, wireless module, switch, wired router. Công ty chúng tôi được thành lập từ năm 1998. Đến nay với hơn 16 năm kinh nghiệm, ZIONCOM đã trở thàhh một trong những người dẫn đầu trong ngành. Chúng tôi hiện có 2 nhà máy và 2 phòng phát triển sản phẩm để gia công sản xuất phục vụ nhu cầu của khách hàng trên toàn thế giới. ZIONCOM đã đạt các chuẩn ISO14001-2004 và ISO9001-2008. Sản phẩm của chúng tôi có chứng nhận CE / FCC. Với tư duy chuyên nghiệp, chúng tôi luôn cố gắng cung cấp cho khách hàng những sản phẩm với mức giá tối ưu nhất, dịch vụ hậu mãi tốt nhất. TOTOLINK là nhãn hiệu thiết bị định tuyến đã xây dựng được uy tín sản phẩm trên thị trường. Sau hơn 3 năm có mặt tại Việt Nam, TOTOLINK hiện đứng thứ 3 trong các nhà cung cấp thiết bị định tuyến phổ biến nhất. Với phương châm chất lượng đúng giá trị sản phẩm, TOTOLINK luôn cố gắng cải tiến và phát triển sản phẩm phù hợp nhất với nhu cầu của người tiêu dùng.
 

Những nghề phổ biến tại Zioncom (Việt Nam)

Bạn làm việc tại Zioncom (Việt Nam)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Zioncom (Việt Nam)

Zioncom (Việt Nam)

Click để đánh giá