Mô tả công việc
- Develops data and recommends programs to meet clients' needs
- Prepares proposals and contracts that are geared to maximize profit while satisfying client needs
- Uses outside sales calls, prospecting, hotels tours and hosting of clients to solicit new business
- Contacts in-use customers to retain and grow existing business, repeat bookings or referrals to other hotels in Group
- Reviews individual and team goals on a weekly basis; recommends and takes appropriate actions to achieve objectives in key result areas
- Report to DOS / ADOS any complaints, comments or suggestions received from guests or the general public that may improve hotel services and products.
- Conduct market surveys and gather marketing intelligence on competitors to pass on to DOS/ADOS so that he/she is kept well informed of market developments.
- Participate in trade shows and sales promotions assigned by DOS/ADOS.
- Travel to source markets to solicit business and establish and/or develop relationships with key customers and accounts.
- Maintain positive relationships with commercial accounts, and other sources of business for the Group.
- Attend meetings as required / directed by the Director and/or Assistant Director of Sales
- Prepares reports as necessary to improve management decision making and critical evaluation of work activities
- Perform any other duties assigned by Management.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary based on experience and competencies
- Social insurances on full salary
- Dynamic, professional and autonomy working environment
- Special prices policy for Company team-members at hotels that managed by Group
- Variable bonuses such as Public Holiday bonus; Year-end bonus, Incentive scheme
- Extensive career development opportunities with annual performance review and specific career development roadmap based on work delivery and business efficiency
- Business trips opportunities
- Learning & development opportunities
- Teambuilding and engagement activities; Year-end party
- Regular check-ups.
Yêu cầu công việc
- Graduate in Hospitality, Business Management or relevant major.
- Minimum 3 years hotel sales experience
- Good computer skills
- Sense of confidence to achieve results in the negotiation process.
- Excellent communication skills
- Fluent English communication
- Be able to travel for business.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH TOYOTA Okayama Đà Nẵng là doanh nghiệp có 100% vốn đầu tư Nhật Bản, được thành lập bởi tập đoàn Okayama Toyopet Corporation – đây là đơn vị đứng đầu không chỉ mảng kinh doanh ô tô của tỉnh Okayama nói riêng, mà còn là công ty có thị phần bán xe lớn nhất trong hệ thống Toyopet trên toàn nước Nhật. Công ty chúng tôi có hơn 60 năm kinh nghiệm về kinh doanh ô tô, sửa chữa, bảo dưỡng ô tô. Với diện tích hơn 12.000m2, hệ thống máy móc hiện đại, đội ngũ kỹ sư được đào tạo theo quy trình và tiêu chuẩn Nhật Bản, dịch vụ khách hàng theo tiêu chuẩn Omotenashi, chúng tôi hi vọng sẽ đem lại những dịch vụ tốt nhất, chất lượng tốt nhất, giá cả tốt nhất tới tất cả Quý khách hàng. Đây cũng là phương châm hoạt động và giá trị cốt lõi chúng tôi hướng đến khi bước chân vào thị trường Việt Nam!
Review Toyota Okayama Đà Nẵng
Showroom sang trọng hiện đại đầy đủ tiện nghi, làm ăn rất lịch sự, tử tế. Không gian thoáng mát, sạch sẽ, rất rộng rãi. (gg)