Mô tả công việc
Purpose:
- To provide efficient administrative support to the General Manager.
Administration:
• Provides administrative support to General Manager/ Hotel Manager, ensuring the implementation of hotel policies, standards, and procedures as they apply to the administrative functions.
• Reads and routes incoming mails.
• Locates and attaches appropriate file correspondence to be answered by General Manager/Hotel Manager.
• Types, files, and up-keeps all private and confidential matters related to the Executive Office.
• Sets up a systematic and efficient filing system, both for hard files as well as all electronic data, that enables quick retrieval.
• Ensures all files are kept up to date at all times.
• Prepares the relevant materials for all meetings attended by the General Manager: Daily Operations Meeting, Executive Committee Meetings, Departmental Meetings and ad hoc meetings.
• Answers telephone and gives information to callers or routes call to appropriate official and places outgoing calls.
• Greets visitors, ascertains nature of business, and conducts visitors to appropriate person.
• Compiles and types statistical reports.
• Makes copies of correspondence or other printed matter.
• Prepares outgoing mail.
• Types, takes dictation and minutes, drafts letters, files and traces, composes correspondence.
• Attends and prepares minutes as instructed by the General Manager.
• Monitors and maintains the proper appearance of the Executive Office.
Customer Service
• Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to ensure problems are resolved satisfactorily.
• Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.
Quyền lợi được hưởng
• Delicious and nutritious meal at Hotel Associate restaurant.
• Uniform provided by Hotel.
• Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
• Social Insurance, Health Insurance and Accident Insurance as per law
• Accident 24/7 Insurance
• Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
• Opportunity to develop career
Yêu cầu công việc
• Diploma in Business or Secretarial study
• 03 years of experience in secretarial field
• Excellent command of English
• Proficient in Microsoft office
• Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
• Well organized, detail-oriented and can multi-task
Yêu cầu hồ sơ
Crown Complex tọa lạc tại khu thương mại mới nhất của Hà Nội, Crown Complex là trung tâm của khu phức hợp thương mại và dân cư, chỉ cách Trung tâm Hội nghị Quốc gia và Sân vận động Quốc gia vài phút.
Cung cấp các giải pháp kinh doanh hiện đại và phù hợp cho du khách sành điệu với nhiều lựa chọn chỗ ở, Khách có thể chọn trải nghiệm dịch vụ Tầng Câu lạc bộ của chúng tôi, được nuông chiều trong các tiện nghi giải trí và spa của chúng tôi cũng như tận hưởng trải nghiệm ăn uống lấy cảm hứng từ địa phương. Trung tâm Hội nghị chuyên dụng của chúng tôi cung cấp các giải pháp đáp ứng, liền mạch từ đầu đến cuối.