Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: District 01, HCMC
<Job Responsibilities>
- Keeping and expanding existing business in the Food ingredients field
- Developing new business
- Coordinating with Customer Service Department to meet customer‘s demands
- Managing complex negotiations with senior-level executives
- Building and maintaining long-term relationships with customers
- Controlling stock
- Other tasks as required by the manager
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience>
・Education: Bachelor's Degree, major in Food Technology or Food Industry background
・Language: Japanese - Business Level (JLPT N2 or equivalent) OR English - Business Level
・Experience: Having at least 7 years of working experience in the field of food ingredients including sales
・Skills:
- Strong communication skills
- Problem-solving skills & Teamwork spirit
- Enthusiasm, dynamic, passionate in sales
<Preferable Skill / Experience>
- Prefer experience with customers in the meat industry, meat process & seafood
- Prefer candidates with knowledge about Enzyme for the food industry
- Prefer candidates with Japanese-Speaking
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 29 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH DU LỊCH UNIVIET thành lập 2013 hoạt động trong lĩnh vực du lịch nội đia. Cuối 2017 thành lập bộ phận du lịch nước ngoài (outbound) chuyên tour Nhật Bản, Châu Âu, Úc… Hiện nay công ty chuyên tour Nhật Bản (landtour, khách lẽ ghép đoàn và incentive) Đại diện của GoEuGo tại Việt Nam chuyên phân phối các tour ghép đoạn tại châu Âu. Duy trì hoạt động kinh doanh xuyên suốt thời gian dịch và hiện tại. Mở rộng và phát triển kinh doanh đáp ứng nhu cầu thị trường tour Nhật Bản và Châu Âu trong năm 2024. Hướng đến dòng tour chất lượng và dịch vụ cao cấp cho phân khúc khách hàng cao cấp Lấy slogan Unique Always làm tôn chỉ cho các sản phẩm dịch vụ và văn hóa công ty hướng đến.