Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Graphic Design -20%
• Create a variety of offline and online graphic goods (catalogs, brochures, printed ads, flyers,
newsletters, web interfaces, and online banners) as requested.
• Ensuring both timely delivery and aesthetic quality.
Digital Marketing Management - 50%
• Photoshoot and editing for clip, advertisement, short video, etc.
• Managing branding through social media, marketing initiatives, talks shows, etc.
• Support idea to develop marketing strategies for products, communication programs, and
promotions.
• Monitor, evaluate & report on advertising activities. Suggest to the line manager to update,
improve marketing performance.
Content Creation - 20%
• Cooperate to create content for publishing by the season subject, promotion service.
• Use analytics tools to evaluate and report on the achievement of campaigns.
• Coordinate with the SEO team to plan and implement content building for the website.
Collaboration and Implementation of Partnership Plans - 10%
• Coordinate and execute plans for collaboration with businesses, KOLS/KOCs, press, etc.
Yêu Cầu Công Việc
• Fluent in English
• Efficient use of the graphic design, clipping, and editing tools
• Positive attitude and willingness to accept newly assigned tasks
• Flexibility, ability to withstand high pressure
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH DU LỊCH UNIVIET thành lập 2013 hoạt động trong lĩnh vực du lịch nội đia. Cuối 2017 thành lập bộ phận du lịch nước ngoài (outbound) chuyên tour Nhật Bản, Châu Âu, Úc… Hiện nay công ty chuyên tour Nhật Bản (landtour, khách lẽ ghép đoàn và incentive) Đại diện của GoEuGo tại Việt Nam chuyên phân phối các tour ghép đoạn tại châu Âu. Duy trì hoạt động kinh doanh xuyên suốt thời gian dịch và hiện tại. Mở rộng và phát triển kinh doanh đáp ứng nhu cầu thị trường tour Nhật Bản và Châu Âu trong năm 2024. Hướng đến dòng tour chất lượng và dịch vụ cao cấp cho phân khúc khách hàng cao cấp Lấy slogan Unique Always làm tôn chỉ cho các sản phẩm dịch vụ và văn hóa công ty hướng đến.