Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: HCM office or WFH from Can Tho
<Job Responsibilities>
We are seeking a new team member with experience in selling agricultural and aquaculture feed, particularly for shrimp farming.
・Follow up with existing customers to maintain relationships
・Develop new customers
・Suggest products according to the customer's request
・Receive orders, present quotations, and manage delivery dates
・Achieve sales targets and results within schedule
・Receive and discuss needs according to the situation of the company
・Go on a business trip (depending on the customer's situation)
・Other tasks assigned by the manager
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience>
・Education: Bachelor's degree
・Language: English - Business Level
・Experience: Experience in selling aquatic feed or, with a strong preference for candidates with experience in Forage additives Sales to shrimp farmers.
・Willingness to work in a water-intensive region such as Can Tho.
<Preferable Skill / Experience>
・Have a personal network in the industry
・If CDD living in HCM, who can go to Can Tho weekly
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 35
- Lương: 20 Tr - 30 Tr VND
Công ty TNHH DU LỊCH UNIVIET thành lập 2013 hoạt động trong lĩnh vực du lịch nội đia. Cuối 2017 thành lập bộ phận du lịch nước ngoài (outbound) chuyên tour Nhật Bản, Châu Âu, Úc… Hiện nay công ty chuyên tour Nhật Bản (landtour, khách lẽ ghép đoàn và incentive) Đại diện của GoEuGo tại Việt Nam chuyên phân phối các tour ghép đoạn tại châu Âu. Duy trì hoạt động kinh doanh xuyên suốt thời gian dịch và hiện tại. Mở rộng và phát triển kinh doanh đáp ứng nhu cầu thị trường tour Nhật Bản và Châu Âu trong năm 2024. Hướng đến dòng tour chất lượng và dịch vụ cao cấp cho phân khúc khách hàng cao cấp Lấy slogan Unique Always làm tôn chỉ cho các sản phẩm dịch vụ và văn hóa công ty hướng đến.