ABI Game Studio is proud to be a team of Onesoft. We have released 150+ games attracting billions of users on both Apple and Google Play stores over the past years. Our most known product, Galaxy Attack has won numerous awards and noteworthy achievements for consecutive years.
We’re looking for User AcquisitionLocation – Ha Noi
- Have at least 4 year experience in a similar role (UA executive/ performance marketing executive)
- Have experience working with puzzle games
- Have a growth mindset to learn and advance.
- Be independent but still a team player.
- Can use English efficiently in daily communication.
- Data-driven yet creative, result-oriented.
- Experience in evaluating game indicators.
- Good use of Appsflyer or Adjust.
- Proficient in setting up campaigns on Google, Facebook, Unity, Applovin, Mintegral, Ironsource, Apple search, Tiktok…
- Operate UA campaigns across countries (100+ countries) and channels (Facebook, Google, Unity, Applovin, Ironsource, etc.) to manage and ensure we can scale and evaluate the games efficiently.
- Create and follow A/B testings to find the best creative concepts.
- Determine the right biddings with respective channels to achieve profit/ROI goals.
- Work with the UA and creative team to ensure a smooth working process.
- Work with the ads networks and vendors to update UA strategies and manage our UA accounts.
- Attractive salary package
- Salary review twice a year
- Tet bonus upto 03 month salary + Project bonus + Performance bonus and other bonus on Public Holiday
- 7,5 working hour per day; 05 days per week
- 12 Annual leave per year
- Periodic Health check; Health insurance package
- 02 company trips per year, team building activities,…
If you are a rockstar candidate, send us your resume at [email protected]
Công ty TNHH DU LỊCH UNIVIET thành lập 2013 hoạt động trong lĩnh vực du lịch nội đia. Cuối 2017 thành lập bộ phận du lịch nước ngoài (outbound) chuyên tour Nhật Bản, Châu Âu, Úc… Hiện nay công ty chuyên tour Nhật Bản (landtour, khách lẽ ghép đoàn và incentive) Đại diện của GoEuGo tại Việt Nam chuyên phân phối các tour ghép đoạn tại châu Âu. Duy trì hoạt động kinh doanh xuyên suốt thời gian dịch và hiện tại. Mở rộng và phát triển kinh doanh đáp ứng nhu cầu thị trường tour Nhật Bản và Châu Âu trong năm 2024. Hướng đến dòng tour chất lượng và dịch vụ cao cấp cho phân khúc khách hàng cao cấp Lấy slogan Unique Always làm tôn chỉ cho các sản phẩm dịch vụ và văn hóa công ty hướng đến.