Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Job Summary
- Responsible for building & maintaining internal database through post – sales evaluation, sales strategies and policies analysis and actively contribute to the sales strategy to improve sales performance and achieve sales target.
Key Responsibilities
- In – depth post – sales evaluation of previous launches thanks to the assistance of Deputy Manager to withdraw lesson learnt for future launches;
- Contribute to complete the price list for new products and in – depth analysis to recommend sales policies for upcoming launches;
- Maintain and update database;
- Complete frequent update reports related to market update, internal progress update and design development update and report to Deputy Manager;
- To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety & Health and Environment related to the job scope and workplace as required by the Company;
- Any other duties that will be assigned from time to time by the Management.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications
- Bachelor Degree
Competencies Required
- At least 2 years experience in market research/market analyst at real estate agency, developed company
- Priority candidates who used to work in Real Estate foreign agencies
- Need to have a good network to collect data, consolidate, and verify the information to produce a market report when requested
- Must have good experience in analysis and consultancy,
- Must have good report writing and presentation skills
- Proficiency in English
Skills & Abilities
- Should have detail-oriented and logical characteristics with open mindset
- Able to communicate with all levels of the management, energetic, assertive and able to achieve bottom line result
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Lên đến 28 Tr VND
Công ty TNHH DU LỊCH UNIVIET thành lập 2013 hoạt động trong lĩnh vực du lịch nội đia. Cuối 2017 thành lập bộ phận du lịch nước ngoài (outbound) chuyên tour Nhật Bản, Châu Âu, Úc… Hiện nay công ty chuyên tour Nhật Bản (landtour, khách lẽ ghép đoàn và incentive) Đại diện của GoEuGo tại Việt Nam chuyên phân phối các tour ghép đoạn tại châu Âu. Duy trì hoạt động kinh doanh xuyên suốt thời gian dịch và hiện tại. Mở rộng và phát triển kinh doanh đáp ứng nhu cầu thị trường tour Nhật Bản và Châu Âu trong năm 2024. Hướng đến dòng tour chất lượng và dịch vụ cao cấp cho phân khúc khách hàng cao cấp Lấy slogan Unique Always làm tôn chỉ cho các sản phẩm dịch vụ và văn hóa công ty hướng đến.