Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
As an Office Administrator Associate, you will handle administrative activities for Deloitte Consulting Vietnam (Ho Chi Minh) office, ensuring that all tasks are carried out efficiently.
Office Administration:
- Responsible for general office matters, including office supplies, equipment, inventory, stationary, pantry items, office access, parking, etc.
- Ensure general upkeeping and cleanliness of office environment – workspace, meeting rooms, pantry, and other common areas of the office
- Manage and circulate incoming/outgoing correspondences and parcels
- Assist with bulk copying, printing and document binding
- Liaise with travel agent and other vendors to facilitate travel/accommodation arrangements when needed
- Support team lead in internal & external audit
Mobility & Work Pass:
- Submit visa, work permit, resident card application for expats.
- Find and rent house for expats when needed.
- Stay updated on legal and regulatory changes concerning work permits, visas, and other immigration matters, ensuring full adherence to policies.
Secretarial support to the Executive Directors:
- Managing calendars - scheduling appointments, calls, and meetings, including logistics arrangements both internally and externally (off site meetings).
- Handle confidential materials as required.
- Assist in compiling and producing meeting presentation materials.
- Attend meetings and accurately record meeting minutes when required.
- Ensure timely submission of timesheets and expense claims for Executive Directors
- Arrange travel logistics, including hotel bookings. Ensure compliance with latest travel protocols.
Other duties:
- Coordinate in organizing company events.
- Other works as assigned by team lead.
Yêu Cầu Công Việc
- Working experience is not required
- Responsible, hardworking, and open to learn
- Independent, meticulous, able to priorities and multi-task
- Resourceful and well-organized
- Highly proficient in English and in Microsoft Office
- Good communication skills, both verbal and written
Deloitte được thành lập vào năm 1845 tại London (Anh). Trải qua 170 năm hình thành và phát triển, Deloitte ngày càng nổi tiếng và được hàng triệu khách hàng lẫn các tập đoàn có tiếng trên thế giới tin tưởng vì chất lượng dịch vụ đỉnh cao, uy tín. Chính vì vậy, Deloitte luôn tạo dựng được nhiều mối quan hệ gắn bó và lâu dài với khách hàng.
Review Deloitte Consulting Overseas Projects
Môi trường làm việc chuyên nghiệp. Đồng nghiệp thân thiện. Hồi làm nhóm audit thì cảm giác mọi người siêu gần gũi, dễ hoà đồng cực vì hay rủ đi ăn rồi đặt trà sữa qua mạng.
Thất vọng với đãi ngộ dành cho nhân viên, quà 20/10 tặng các bạn nữ Deloitte mà dơ như bộ mặt của công ty. Cái chai hand cream bị chà mấy dấu chân bước qua bước lại mà vẫn "can đảm" đi tặng nhân viên
Các đợt tuyển dụng sau này khá tệ. YEP hoành tráng, nhưng một số nhóm ép nhân viên tham gia văn nghệ, venue to nhưng đồ ăn dở, không đủ chỗ cho mọi người.