Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Instructional design
- Assist in the training needs analysis process, exposed to Operation work to execute TNA
- Propose course content and/or modification when necessary
- Plan, organize and implement a range of training activities.
- Search for the external training vendors or trainers in order to deliver adequate, effective training programs and courses.
- Design course content after TNA, making presentation slide to assist the training process
2. Manage training courses
- Coordinate with Admin Dept. to make necessary logistics preparation for training (room, facilities, equipment, stationaries, tea break, etc.).
- Facilitate training sessions by leading group discussion or role-playing activities; assist foreign trainers if needed.
- Make an announcement and send invitation letters to employees.
- Check employee’s registration and attendance and ensure that accurate and useful records are kept for future uses (promotion or discipline).
- Train new hires and conduct orientation, manage data as instructed.
- Manage training schedule as well as making induction yearly plan, manage end to end induction process.
- Monitor induction program quality for all types of people eligible to attend an induction course
3. Evaluate training courses
- Responsible for assisting the supervision staff including the performance management, training, and assigning mentors.
- Conduct tests to support the evaluation of their performance and report to higher management.
4. Rules and Regulations
- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
- Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the rules and regulations.
5. Other duties
- Cooperate with other Depts. to support and take part in organizing the annual events.
- Other tasks or responsibilities as assigned by Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
1. Core Competencies
- Training
- Communication
- Knowledge-Professional
- Planning and Organizing work
2. Skills
- Good knowledge of spoken and written English
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, and Internet.
- Strong communication skills, especially public speaking and presentation.
- Good problem-solving skills.
- Strong time management and teamwork skills.
- Have a polite, tactful, and friendly attitude.
3. Knowledge & Qualification
- University degree.
- Minimum 03 year of training experience.
- Experience in Retail or Fashion is an advantage
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Chúng tôi là Nhà tư vấn Công nghệ và Tiếp thị với sứ mệnh giúp các thương hiệu ở Châu Á mở rộng quy mô phát triển kỹ thuật số bằng chuyên môn và giải pháp công nghệ phù hợp.
Nhóm của chúng tôi bao gồm hơn 180 người đam mê Martech (và đang phát triển!), những người tin rằng việc đầu tư Martech hiệu quả sẽ trở nên dễ dàng. Đó là lý do tại sao chúng tôi xây dựng kiến thức chuyên môn của mình về mọi khía cạnh của Martech - từ lập kế hoạch chiến lược, lựa chọn nhà cung cấp, tích hợp đến tối ưu hóa hiệu suất, để hỗ trợ khách hàng trong suốt hành trình.
Chúng tôi đã phục vụ hơn 650 khách hàng đang hoạt động trải dài trên các ngành và giai đoạn kinh doanh khác nhau tại 11 thị trường - Singapore, Malaysia, Đài Loan, Hồng Kông, Trung Quốc, Indonesia, Malaysia, Thái Lan, Philippines, Việt Nam, Bosnia và Vương quốc Anh.
Cho dù bạn đang tìm kiếm giải pháp cho vấn đề tiếp thị và công nghệ của mình hay muốn tham gia cùng chúng tôi, hãy đến trò chuyện!