Mô tả công việc
We are seeking a dedicated professional to lead the development and maintenance of our Quality, Environment, Security, and Health (QESH) Management System in alignment with our company’s strategic vision.
The role is responsible for ensuring compliance, sustainability, and continuous improvement in all related areas.
Key Responsibilities:
- QESH Management System:
- Contribute to the development of strategic orientations for sustainable and responsible business practices;
- Establish, integrate, and oversee compliance of QESH processes, policies, and guidelines across all departments, ensuring alignment with operational procedures and standards;
- Monitor, calculate, and report CO2 emissions along with other regulatory reports;
- Coordinate with external consultants and evaluators to obtain certifications for quality management, sustainable production, and standards in security, environment, and social responsibility;
- Identify and assess QESH-related risks; develop and implement effective corrective measures. Provide safety advisories to the company, contractors, and suppliers…;
- Conduct regular and surprise internal audits to maintain system integrity across our facilities;
- Propose system adjustments to remain compliant with current laws and standards.
- Information Management and Training:
- Manage certification data, advising departments on requirements and compliance;
- Develop training plans and organize annual training on QESH system for the company;
- Guide, train, and evaluate employees.
- Lead process improvements and system quality enhancements.
- Perform other tasks as assigned by the CEO.
Yêu cầu công việc
- - Extensive knowledge of and certification in internal audits for ISO 9001, ISO 14000, SA8000, WRAP, GSV, OEKO-TEX, and other relevant standards.
- - A minimum of 5 years’ experience in QESH system management.
- - Proficiency in English with strong communication skills in listening, speaking, reading, and writing.
- - Proven skills in training, systems thinking, root-cause analysis, and corrective/preventive actions.
- - Excellent problem-solving, communication, and teamwork abilities.
Quyền lợi được hưởng
- Comprehensive social and life insurance.
- Competitive salary with annual performance and holiday bonuses.
- Annual company-sponsored travel and team-building events.
- Access to professional training courses for career development.
- Complimentary lunch and parking.
- Professional, friendly work environment with a collaborative and supportive team.
Được thành lập vào năm 2013, Forward Search Consulting là công ty đổi mới tuyển dụng điều hành cửa hàng Singapore, tập trung vào Tìm kiếm điều hành độc quyền và Nhân sự chuyên nghiệp ở Châu Á Thái Bình Dương. Chúng tôi tin tưởng vào việc nuôi dưỡng mối quan hệ hợp tác bền chặt với khách hàng để doanh nghiệp của họ đạt được sự tăng trưởng và thịnh vượng. Chúng tôi đã bổ nhiệm các chuyên gia tư vấn cho các ngành khác nhau và các chức năng khác nhau với kinh nghiệm trung bình là 10 năm, chẳng hạn như Chất bán dẫn & Điện tử, Tự động hóa & Công nghệ cao, Khoa học đời sống & Sản phẩm tiêu dùng,
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
- Chúng tôi đã bổ nhiệm các chuyên gia tư vấn cho các ngành khác nhau và các chức năng khác nhau với kinh nghiệm trung bình là 10 năm, chẳng hạn như Chất bán dẫn & Điện tử, Tự động hóa & Công nghệ cao, Khoa học đời sống & Sản phẩm tiêu dùng,