Mô tả công việc
- Consult and communicate with customers, and partners to collect and confirm business requirements, and system functions.
- Analyze and synthesize information to develop solutions to meet business and system requirements.
- Prepare des, and support testing to ensure that the requirements are matched correctly and fully.
- Support to exchange and explain requirements and solutions with relevant internal teams and groups.
- Review and evaluate products before handing them over to customers/partners.
- Support to deploy, train and transfer the system to customers/partners.
- Support customers/partners when the system is put into use.
- Explore, research, evaluate and propose new solutions to support departmental projects and services.
- Participate in the implementation of Salesforce Technology events/webinars.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree in computer science or related field.
- 2+ years of experience in a related field as a business analyst.
- Excellent verbal and written communication English skills including development of business and technical requirements and delivering presentations to peer groups, and associates.
- Knowledge of software development process, especially software requirement analysis.
- Experience working on Salesforce implementation through the entire Software Development Lifecycle (SDLC) or E-commerce concepts/ Website development is a big plus.
- Demonstrate adherence to all the Salesforce.com best practices.
- Personal integrity, ability to work to deadlines and under pressure.
- Excellent problem-solving and collaborative skills.
- Must be able to handle multiple tasks in a team-based environment.
- Strong communication and team-building skills. Must be able to communicate effectively and confidently with users, team members, and management.
Quyền lợi được hưởng
Attached salary (negotiation from senior level) + 13th salary + yearly & performance/ project bonus
Yearly salary review ; Annual leave, Insurances, Annual health check,... as law
Flexible working time & environment, company trips, happy hours, holiday gifts, parties,...
Là một công ty giải pháp thương mại điện tử và di động, Globee đang hợp tác với các khách hàng lớn ở Châu Á Thái Bình Dương. Globee được một nhóm chuyên gia CNTT thành lập vào năm 2016 sau 3 năm làm việc cùng nhau. Đội ngũ phát triển đã tham gia phát triển các hệ thống lớn như hệ thống ERP để quản lý hơn 200.000 tình nguyện viên đồng thời của SEA Games 28 tại Singapore 2015. Chúng tôi có kinh nghiệm về chăm sóc sức khỏe, thương mại điện tử (mỹ phẩm, giày dép, hành lý và vali kinh doanh), các nhà phát triển của chúng tôi cũng được chứng nhận là nhà phát triển Salesforce Commerce Cloud (trước đây là Demandware). Với sứ mệnh làm cho khách hàng hài lòng, chúng tôi đã và đang cung cấp các dịch vụ và sản phẩm chất lượng tốt cho khách hàng. Sở hữu đội ngũ tài năng là thế mạnh của chúng tôi để cung cấp cho khách hàng không chỉ phần mềm, ứng dụng di động mà còn cả giải pháp thương mại điện tử. Chuyên môn của chúng tôi sẽ giúp mang CNTT đến doanh nghiệp của bạn và tiết kiệm chi phí.