Mô tả công việc
- Maintain complete knowledge of the following (to include but not limited to):
+ All hotel features / services, hours of operation
+ Hotel function space, entertainment options, menus and floral decoration options
+ Hotel safety guidelines and evacuation plan
+ Scheduled daily group activities
- Answer incoming phone calls in a pleasant manner using Hotel’s telephone etiquette guidelines. Handle telephone enquiries according to departmental procedure
- Coordinate all group arrangements
- Work with group contacts to facilitate program planning and requirements
- Communicate group needs and specifications to all relevant departments
- Follow up with Post-Conference reports and review group billings
- Input all group bookings and update booking activities in the system on a weekly basis
- Prepare reports, maintain proper records and filing system in accordance to hotel’s sales administration process
- Maintain gifts inventory and coordinate the sending of gifts to clients
- Arrange site inspections for potential clients
- Promote positive relations with clients and attend to all requests expediently and courteously
- Acknowledge and handle clients’ complaints and comments tactfully and efficiently. Report incidents or other irregularities to management
- Up-sell and promote hotel’s facilities and services at every available opportunity in order to maximize sales revenue
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management / Events Management
- Minimum 1 year of experience in a similar capacity
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health Insurance per labor law
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
CÔNG TY CỔ PHẦN GP LAND Là một đơn vị mới trong lĩnh vực đầu tư và kinh doanh bất động sản, nhưng với bề dày kinh nghiệm của ban điều hành công ty cũng như với sự năng động, sáng tạo và nỗ lực không ngừng của toàn thể cán bộ công nhân viên, GP LAND đã đạt được những thành công nhất định và từng bước khẳng định vị thế của mình trên thị trường bất động sản hiện nay. Được thành lập vào ngày 01/10/2019, với mục tiêu phát triển nhanh và bền vững, chỉ trong thời gian ngắn GP LAND đã xây dựng được đội ngũ hơn 100 nhân viên.Trong suốt quá trình hình thành và phát triển cho đến nay, tôn chỉ hoạt động của GP LAND là mang lại lợi ích tối đa cho Quý đối tác cũng như Quý khách hàng. Qua đó, chúng tôi có thể xây dựng mối quan hệ đôi bên cùng có lợi, cùng cố gắng tạo ra những giá trị mới thông qua sự đổi mới về tư duy, nhận thức và hành động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Đia Ốc GP Land luôn cố gắng xây dựng một môi trường làm việc lành mạnh, thân thiện, gắn bó, tạo cơ hội thăng tiến cho những nhân viên xuất sắc. Chúng tôi tự hào đã đào tạo được đội ngũ chuyên viên tư vấn năng động, nhiệt huyết, có tâm với nghề. Đặt lợi ích của khách hàng lên đầu luôn là tiêu chí làm việc của toàn thể nhân viên GP Land