Mô tả công việc
Responsible for the design of the segment pricing strategy.
Analyse daily, weekly and monthly pick up reports and market trends from the different perspectives of market segment, source of business, room type, point of sale, etc., to ensure constant optimization of the pricing strategy.
Review, monitor and control the production and evolution of the different distribution channels (GDS, IDS, Melia.com, hotel direct...) and market segments.
Responsible for the design of a pricing strategy and room type supplement strategy that maximises revenue from superior rooms and rooms with attribute. Monitor the performance of typologies, designing action plans for categories whose performance is not in line with expectations.
Leading their hotel’s upselling strategy at the three key moments: booking, pre-arrival and arrival at the hotel.
Oversee and validate the group and event quotation process, ensuring that the operations team follow pricing instructions.
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary range / Mức lương cạnh tranh
Competitive benefits package / Chính sách phúc lợi cạnh tranh
Yêu cầu công việc
Experience minimum 3 years at Revenue role.
Fluent English (Speaking and writing).
Yêu cầu hồ sơ
Nằm trên một trong những bờ biển đẹp và độc đáo nhất Việt Nam, Gran Melia Nha Trang nằm trong một vịnh nhỏ hình lưỡi liềm và có tầm nhìn toàn cảnh ra vịnh hoang sơ hoang sơ của Nha Trang. Là khách sạn Gran Melia đầu tiên khai trương trong nước, nơi nghỉ dưỡng hiện đại bên bờ biển này mang đến sự sang trọng và tôn vinh phong cách cũng như sự độc quyền cho điểm đến. Tất cả các biệt thự bên bờ biển đều có sự cân bằng giữa hiện đại và thư giãn. Thiết kế độc đáo kết nối cả văn hóa và thiên nhiên, kết hợp di sản với lợi thế vô song về vị trí. Các biệt thự được thiết kế hiện đại và nội thất sang trọng của chúng tôi được tạo ra như những thiên đường rộng rãi để thư giãn.