Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
Hanwha Techwin là Công ty Thiết kế, Sản xuất và Xử lý Hình ảnh Quang học Hàng đầu Thế giới. Kể từ khi ra mắt camera giám sát đầu tiên của chúng tôi vào năm 1991, Hanwha Techwin đã tập trung vào lĩnh vực kinh doanh giám sát an ninh trong 25 năm. Chúng tôi đã xây dựng đầy đủ các sản phẩm giám sát an ninh (CCTV) từ máy ảnh và thiết bị lưu trữ đến phần mềm điều khiển tích hợp và phân tích video thông minh dựa trên công nghệ thiết kế, sản xuất và xử lý hình ảnh quang học hàng đầu. Không bằng lòng với thành tựu của mình, chúng tôi đang tiếp tục vượt ra khỏi vị trí dẫn đầu tại thị trường nội địa Hàn Quốc để mở rộng sang thị trường giám sát an ninh toàn cầu. Hanwha Techwin cam kết trở thành nhà cung cấp giải pháp an ninh tổng thể hàng đầu thế giới với các giải pháp phù hợp với từng khách hàng, phát triển thiết bị có độ phân giải cao và sử dụng công nghệ thông minh để ngăn chặn các tiến bộ của tội phạm và ứng phó hiệu quả với các công nghệ mới nổi. Chúng tôi có thể cung cấp các giải pháp phù hợp để đáp ứng các yêu cầu của các thị trường ngành dọc khác nhau. Bằng cách cung cấp giải pháp an ninh mạng mà khách hàng có thể tin tưởng và dựa vào, chúng tôi đang hướng tới việc phát triển một giải pháp bảo mật tổng thể mang lại sự hài lòng và giá trị cao, cũng như lợi ích thiết thực trong cuộc sống thực.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1991
Mission
-
Ban lãnh đạo VIETNET luôn ý thức trách nhiệm của doanh nghiệp đối với khách hàng, nhân viên cổ đông và lợi ích xã hội.
-
Đối với khách hàng: Thấu hiểu và xây dựng những giải pháp an ninh thân thiện môi trường, tiết kiệm năng lượng và mang giá trị cao nhất cho khách hàngĐối với nhân viên: Xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, luôn tạo điều kiện để nhân viên nâng cao kiến thức chuyên môn, kỹ năng, tác phong, tạo điều kiện nâng cao chất lượng cuộc sống.
-
Đối với cổ đông: Là người đồng hành đáng tin cậy của các cổ đông và đối tác, VIETNET đề cao tinh thần hợp tác cùng phát triển.
-
Đối với cộng đồng: Cam kết không thực hiện những dự án có ảnh hưởng tiêu cực tới sức khoẻ, tinh thần, môi trường sống của con người.