Develop, implement, and continuously improve test strategies, plans, and processes to ensure comprehensive test coverage and risk mitigation.
Oversee and participate in the execution of test cases, ensuring that all software components are rigorously tested for functionality, performance, security, and compliance.
Lead defect triage meetings, prioritize issues, and work closely with development teams to ensure timely resolution of defects
Maintain clear and effective communication with project stakeholders, including developers, project managers, and clients, to report on test progress, issues, and outcomes.
Mentor and coach team members, fostering a culture of continuous improvement, collaboration, and excellence within the QC team.
Ensure that all testing artifacts, including test cases, test plans, and defect reports, are accurately documented and maintained.
Ensure all testing activities adhere to banking regulations and compliance standards, mitigating risks associated with software deployment.At least 5 years of experience in QC Manual
Understanding of the banking industry, including regulatory requirements and industry best practices is a plus.
Proficient in testing methodologies, tools, and processes, with experience in manual testing.
Proven ability to lead and manage a team for Leader position, strong organizational and decision-making skills.
Strong analytical and problem-solving skills, with the ability to think critically and make informed decisions.
English: Good communication.No probation;
Salary shall be discussed during the interview;
Monthly working allowance when working at client's office;
5 working days per week (Monday-Friday), some extent flexible working hours;
Friendly, professional and open working environment;
Premium Heath Care Insurance 24/7 for Key Person;
Company Trip and Events, Birthday Party, Year End Party;
Labor Contract, Social insurance as Labor Law;
Training courses: Technical skills, Japanese;
Professional and Flexible Working Environment.
Hanwha Vision Vietnam Company Limited là Công ty bảo mật hàng đầu toàn cầu, Hanwha Vision đã có kinh nghiệm chuyên môn trong lĩnh vực giám sát video thông qua các công nghệ sản xuất và xử lý hình ảnh hàng đầu thế giới, được tích lũy trong vòng 30 năm kể từ lần đầu cho ra mắt camera giám sát vào năm 1991. Khi thế giới bước vào cuộc cách mạng công nghiệp lần thứ 4, chúng tôi đang dẫn đầu thị trường bằng cách tận dụng các công nghệ thế hệ tiếp theo như Công nghệ: Học sâu (Deep Learning), Trí tuệ nhân tạo (AI), Kinh doanh thông minh (BI). Chúng tôi có thể cung cấp các giải pháp phù hợp để đáp ứng các yêu cầu của các thị trường ngành dọc khác nhau. Bằng cách cung cấp giải pháp an ninh mạng mà khách hàng có thể tin tưởng và dựa vào, chúng tôi đang hướng tới việc phát triển một giải pháp bảo mật tổng thể mang lại sự hài lòng và giá trị cao, cũng như lợi ích thiết thực trong cuộc sống thực. Hanwha Vision sẽ không ngừng tăng cường đầu tư phát triển và tiếp thị vào kinh doanh lĩnh vực an ninh bảo mật để thúc đẩy tăng trưởng trong tương lai.