Mô tả công việc
Thuan Thien Heritage Conservation and Development Joint Stock Company (Thuan Thien Legacy) is a company operating in the fields of: Nature experience education; Ecotourism & Technology
related to nature and natural heritage conservation. We always put the goal of respecting, preserving and promoting the inherent values of nature first.
* Market Research:
- Analyze competitors to identify product strengths, weaknesses, and opportunities for development.
- Conduct market research to gain in- depth understanding of target customers, preferences, buying behavior, and market trends.
- Develop product marketing strategies:
- Plan and manage marketing budgets effectively.
- Develop and implement comprehensive marketing strategies for products, including product positioning, communication messages, distribution channels, and promotional programs.
* Develop content:
- Create engaging and creative marketing content (articles/ images/ videos)
to convey product messages to customers.
- Manage and optimize digital communication channels (Website/ Social Network/ Email
Marketing).
- Design & Create publications/ information to support sales activities.
* Coordinate with departments:
- Work closely with R&D, CX, Marketing departments to understand the product
and unify marketing activities.
- Support the sales team in product training and sales support tools.
* Measure and evaluate:
- Ability to use English for work (Communication & Search/read
- Analyze data to make decisions to improve and optimize strategies.
Request :
- Bachelor&039;s degree in Journalism, Marketing, Communications, PR, Finance... related fields;
- Experience: at least 1 year of experience in the above related fields;
- Monitor and evaluate the effectiveness of marketing campaigns.
documents in English);
- Experience working with design and content creation applications such as: MS
PowerPoint; Adobe Illustrator; Adobe Photoshop; video creation applications;...
- Good communication skills; eager to learn; good presentation & presentation
skills.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 02:30:03
RISE Global được thành lập vào năm 2007 với tư cách là một công ty con của Houghton Mifflin Harcourt (viết tắt là HMH, nhà xuất bản K-12 lớn nhất ở Mỹ). Trong suốt thập kỉ qua, với cam kết tâm huyết nâng tầm hoàn hảo về chất lượng giáo dục bằng ứng dụng công nghệ tiên tiến, RISE đã phát triển hơn 300 trung tâm ở châu Á và đang có mặt ở Trung Quốc, Việt Nam, Hàn Quốc, Indonesia và Nhật Bản.
Chương trình giảng dạy Anh ngữ độc quyền với công nghệ số tiên tiến của Rise Global, hiện đang được giảng dạy xuyên suốt tại hơn 300 trung tâm trên khắp thế giới, bao gồm 2 trung tâm tại Việt Nam - được thiết kế dựa trên chương trình Anh ngữ và các môn Toán, Khoa học, Xã hội học đang được giảng dạy tại Mỹ, cấp độ Tiểu học và Trung học cơ sở. Chương trình này tại Mỹ đang được học bởi hơn 5 triệu học viên trong độ tuổi từ 5 đến 12. Với việc áp dụng công nghệ trong lớp học Anh ngữ, học viên được học với sự thích thú và trải nghiệm vào từng bối cảnh một cách hoàn hảo nhất.
Chương trình giảng dạy Anh ngữ bằng công nghệ số của Rise đã được chứng nhận bởi Hội đồng học thuật gồm các giáo sư tại Harvard với bản nghiên cứu về hiệu quả ngôn ngữ, kiến thức và kỹ năng.
Rise Vietnam đang phát triển từng ngày để hiện thực sứ mệnh "Cung cấp giải pháp giáo dục tích hợp toàn diện giúp học viên sẵn sàng cho tương lai toàn cầu" - thông qua hệ thống trung tâm trải dài khắp nước trong tương lai gần.