Full Social insurance and Health insurance as regulated + Annual leave and sick leave (18 days/year)
Annual Team-building trip, company trip, annual leave and sick leave (18days/years)
Mô Tả Công Việc
1. Responsibility - Làm tất cả các công việc trợ lý cá nhân và nhiệm vụ hành chính - Đặt vé máy bay, phòng cho chuyến công tác - Hỗ trợ Chủ tịch về thành phần thư, fax, tài liệu cho khách hàng, thông báo nội bộ, v.v. - Quản lý và giữ tài liệu an toàn và bảo mật - Cập nhật tin tức và bản dịch được sắp xếp trên internets cho Chủ tịch - Sắp xếp và chuẩn bị cuộc họp cho Chủ tịch (chương trình, thời gian biểu, tài liệu, v.v.) - Lưu ý và lập Biên bản cuộc họp, đặc biệt là các vấn đề nổi bật - Thực hiện các nhiệm vụ khác theo yêu cầu của Chủ tịch - Đi công tác và đón tại sân bay - Lập các báo cáo quý, năm liên quan đến hoạt động kinh doanh cho Sở Kế Hoạch và Đầu Tư, Ngân Hàng Nhà Nước, Cục Thống Kế…
- Take care all of the persional assistant and administrative tasks - Book air ticket, room for business trip - Assist to Chairman on composition of letter, fax, document to customers, internal notice, etc - Manage and keep document in safety and confidentiality - Update the ralated news and translation on internets to Chairman - Arrange and prepare meeting for Chairman (program, timetable, document, etc) - Take note and making Minutes of meeting, especially the outstanding issues - Do other tasks as Chairman’s request - Go on business and pick up at airport - Prepare quarterly and annual reports related to business activities for the Department of Planning and Investment, State Bank, Department of Statistics...
2. Right - Báo cáo công việc cho Trưởng phòng, trường hợp Trưởng phòng vắng mặt thì báo cáo cho Phó phòng. - Report the work to the Head Department, in case the Head Department is absent, then report to the Deputy Head Department
Yêu Cầu Công Việc
3.Requirement
- Kỹ năng excel, word...tốt - Thái độ làm việc: trung thực, chăm chỉ, kiên nhẫn, tinh thần lao động cao - Có kinh nghiệm làm việc cho các công ty Hàn Quốc - Tư duy logic và linh hoạt trong các tình huống bất ngờ - Tiếng Anh tốt, kỹ năng giao tiếp và văn bản - Kinh nghiệm: Ít nhất 2 năm kinh nghiệm với các công việc liên quan
- Good English skill, excel, word - Good working attitude as truthful, honest, hardworking, patience, high labor discipline, - Experience with Korean company - Ability to think logically and flexible for unexpected situations - Good English both verbally and written - Experience: at least 2 years with equivalent work experience