Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance for Counter Services (80%)
- Develop and implement the First Line of Defense (FLOD) procedures for the CS counter team.
- Ensure that CS counter services are operated and delivered in compliance with approved procedures and guidelines.
- Detect and inspect issues related to CS operations early on, propose suitable action plans to correct and address issues, implement service recovery, and prevent future recurrence.
- Conduct initial and refresher training for CS counter staff.
- Create standard operating procedures for the CS counter team and ensure compliance in their daily work.
- Collaborate with relevant departments to enhance customer care services.
- Participate in on-site visits with customers when handling complaints, customer care, and investigation cases.
Support for CS Counter Force & Customer Visits (10%)
- Act as a backup resource for the CS counter team as needed.
Other Responsibilities (10%)
- Work closely with the sales force.
- Contribute to maintaining a professional office environment by ensuring adherence to company policies (labor regulations, office rules, dress code, etc.).
- Recommend workflow adjustments to improve service quality, reduce paperwork, and decrease turnaround time.
- Perform other tasks as assigned from time to time.
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 2 years of experience in customer service processes related to customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry. Experience in QA or Investigation is a plus.
- Strong customer service experience, especially in frontline roles or customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry.
- Ability to think logically, analyze situations, and identify errors or discrepancies.
- Willingness to travel for business when required.
- Demonstrate attention to detail, accuracy, and organizational skills.
- Effective communication skills: both written and verbal, with strong listening abilities.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company‘s work environment.
- Ability to contribute to a productive and positive work environment: team-oriented, customer-focused, and proactive.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: 900 - 1,200 USD
KAS Pty Limited là một phần của KAS Group Asia (KGA), chi nhánh tìm nguồn cung ứng trực tiếp độc quyền của Tập đoàn Kmart điều hành các thương hiệu bán lẻ mang tính biểu tượng Kmart Australia, Target Australia và Catch. Hoạt động của KGA trải rộng trên các thị trường tìm nguồn cung ứng lớn nhất trên khắp châu Á bao gồm Trung Quốc, Ấn Độ, Bangladesh, Pakistan, Campuchia, Indonesia và Việt Nam, hỗ trợ khả năng tìm nguồn cung ứng hàng năm là 2,5 tỷ USD.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển,...
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
Mission
Chúng tôi là một nhóm gồm các chuyên gia tìm nguồn cung ứng bán lẻ giàu kinh nghiệm, những người luôn nỗ lực mang đến những sản phẩm hợp xu hướng, chi phí thấp hấp dẫn trên toàn cầu cho khách hàng của chúng tôi ở Úc và New Zealand. Chúng tôi tuân theo các tiêu chuẩn cao nhất để tìm nguồn cung ứng có đạo đức và hoạt động với trọng tâm rõ ràng là lợi ích của hành tinh và con người của chúng tôi.