Mô tả công việc
We are, iTechwx, established in mid-2022, with 600 employees across 3 offices within Ho Chi Minh City. iTechwx dedicates the One-Stop Digital Transformation Service to our customers. Renowned for delivering premium IT outsourcing services exclusively tailored for Microsoft clients for 4 products: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Windows Commercial, Microsoft Office 365.
You will:
• Regularly review agent backlog to identify compliance, case handling, and process issues, report findings to management team promptly.
• Conduct recovery calls to mitigate high-risk cases, enhancing team performance.
• Performance tracking by reviewing key performance indicators and operational processes to provide insights into areas that require additional resources or training, thereby optimizing workload distribution, preventing backlogs and maintaining stable scorecard.
• Provide accurate, timely reports on service quality, productivity, availability, and other key metrics on a daily, weekly, and monthly basis.
• Oversee compliance audits and ensure the team meets compliance targets to ensure high standards of discipline and accountability within the team.
• Perform root cause analysis for feedback surveys, identify issues, and develop action plans.
• Standardize the handling process and training materials.
• Conduct training on process, best practice, lesson-learnt and soft skill sharing.
• Other tasks as assigned by the manager
Yêu cầu công việc
• From 2 years of working experience with at least 1-year experience in QA position in customer support field.
• Fluent in English.
• Excellent communication and interpersonal skills.
• Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
• Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a plus.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice
Quyền lợi được hưởng
• Salary at 100% during the probationary period
• 90% contribution of the gross salary to social insurance
• An employee who works at night (10 PM - 6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance
• 20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
• Training will be offered
• Full working equipment will be provided Annual Health Checkup • Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
KAS Pty Limited là một phần của KAS Group Asia (KGA), chi nhánh tìm nguồn cung ứng trực tiếp độc quyền của Tập đoàn Kmart điều hành các thương hiệu bán lẻ mang tính biểu tượng Kmart Australia, Target Australia và Catch. Hoạt động của KGA trải rộng trên các thị trường tìm nguồn cung ứng lớn nhất trên khắp châu Á bao gồm Trung Quốc, Ấn Độ, Bangladesh, Pakistan, Campuchia, Indonesia và Việt Nam, hỗ trợ khả năng tìm nguồn cung ứng hàng năm là 2,5 tỷ USD.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển,...
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
Mission
Chúng tôi là một nhóm gồm các chuyên gia tìm nguồn cung ứng bán lẻ giàu kinh nghiệm, những người luôn nỗ lực mang đến những sản phẩm hợp xu hướng, chi phí thấp hấp dẫn trên toàn cầu cho khách hàng của chúng tôi ở Úc và New Zealand. Chúng tôi tuân theo các tiêu chuẩn cao nhất để tìm nguồn cung ứng có đạo đức và hoạt động với trọng tâm rõ ràng là lợi ích của hành tinh và con người của chúng tôi.