KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN

Du lịch, khách sạn
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN

Cập nhật 29/03/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN
Waiter - Room service
KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN
14 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

DUTIES AND RESPONSIBILTIES

1. To set tables, trays according to type of food ordered and the hotels service standards.

2. To perform opening and closing procedures established for the department.

3. To accurately record, pre-check and pick up all food and beverage orders.

4. To check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages.

5. Responsible for cleaning and removing the trolleys/trays from guest rooms and corridor.

6. To serve guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.

7. To present a physical and accurate bill to guests and complete the payment process.

8. To be able to immediately monitor guest comments and pass on to the Superior, and be pro- active in solving problems whenever possible.

9. To report guest complaints immediately to the supervisors and ensure follow up is performed with the guest.

10. To complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.

11. To maintain cleanliness of work areas, chinaware, glassware, etc., throughout the day.

12. To report cleanliness and maintenance issues to the immediate supervisor.

13. To assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.

14. To ensure a minimum wastage and breakage.

15. To ensure effective communication between Kitchen, Order taker and service team members.

16. To monitor operating supplies, equipment and reduce spoilage and wastage successfully.

17. To ensure a very good relationship between the Operations floor, the Kitchen & Front of the House.

18. To assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.

19. To perform any other assigned reasonable duties and responsibilities as assigned or as requested by the Supervisor or Manager.

Quyền lợi được hưởng

- 2 months of probation with full salary & service charge.

- Team building activities.

- Annual Summer Outing/Health checkup

- Accident insurance 24/24

- Attractive Medical package  

- Uniform, Laundry service is provided by Hotel

- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria

- International working environment and friendly teammates.

- Other benefits according to Company's policy.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS

1. One to two years’ experience in a similar role in upscale hotels

2. Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or in a related field.

3. Good command of English and Vietnamese, especially oral English

4. Ability to speak a third language as an advantage.

5. Good teamwork, complaint resolution skills.

6. Good knowledgeable of a Point of Sale system, other order taking systems or hand held devices, inventory software etc.

7. Passion for service excellence.

8. Warmth and graciousness with the ability to function in a busy environment and create stellar guest experiences and flexible availability to work various shifts and weekends.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên vui lòng gửi CV hoặc liên hệ phòng nhân sự 02438315000 máy lẻ 3040
Khu vực
Báo cáo

KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN
KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 177, đường Lý Tự Trọng, phường Bến Thành, quận 1, Tp Hồ Chí Minh

Sanouva, một thương hiệu được hình thành từ niềm đam mê và tâm huyết để đem đến cho du khách toàn cầu một sự trải nghiệm đơn giản nhưng trọn vẹn và điều đó với chúng tôi lớn hơn cả những gì được gọi là tiêu chuẩn và đẳng cấp.

Với sự đầu tư kĩ lưỡng, được chăm chút đến từng chi tiết nhỏ, Sanouva mang một phong cách hoàn toàn mới lạ và tinh tế của một khách sạn mang phong cách Á Đông. Sự giao thoa giữa hiện đại và cổ điển đã làm nên một Sanouva thật khác biệt giữa lòng thành phố.

Tài sản lớn nhất của chúng tôi là một đội ngũ nhân viên có kinh nghiệm, yêu nghề và hiếu khách. Phương châm của chúng tôi là luôn lấy sự hài lòng của khách hàng làm giá trị tồn tại của khách sạn. Để không ngừng nêu cao tinh thần phục vụ nhiệt tình, chu đáo; chúng tôi luôn lắng nghe ý kiến của tất cả quý khách nhằm hoàn thiện mình từng ngày đúng với khẩu hiệu của khách sạn “Once booked, forever served“.

Bạn làm việc tại KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN

KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN

Click để đánh giá