Mô tả công việc
Job description:
Reports on quality matters to management.
Check daily quality reports.
Responsible for outgoing product quality.
Coordinate with relevant departments, analyze, inspect, monitor and report to superiors when quality problems occur.
Control 3Ms change related to customers & internal needs.
Receiving standard from customers, update to production line.
IATF16949:2016 document control : internal audit, management review, system document...
Assist in auditing suppliers activities.
Troubleshooting problems in production and customers (if any).
Detailed jobs will be discussed further in an interview session.
Reports on quality matters to management.
Check daily quality reports.
Responsible for outgoing product quality.
Coordinate with relevant departments, analyze, inspect, monitor and report to superiors when quality problems occur.
Control 3Ms change related to customers & internal needs.
Receiving standard from customers, update to production line.
IATF16949:2016 document control : internal audit, management review, system document...
Assist in auditing suppliers activities.
Troubleshooting problems in production and customers (if any).
Detailed jobs will be discussed further in an interview session.
Yêu cầu công việc
Requirements:
At least 1 year experience in QA/QC/ Customer service/ ISO secretary position.
Graduated from University with a major of Chemistry, Materials, Electrical or related technical majors.
Well know about ISO IATF 16949 or 9001 (Have certificate of internal auditor is an advantage).
Language: Can make report in English, can write and speak English (TOEIC score >= 500).
Can use 7 QC tools and some analysis methods such as: 5WHY, FMEA, .. in real work (prioritize).
Proficient in office computers.
Having a sense of responsibility and dynamism at work.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
LeapXpert được tạo ra để các doanh nghiệp nắm bắt cơ hội trước tiên là thích ứng, sau đó chuyển đổi hoạt động giao tiếp trong kinh doanh.
Nền tảng ưu tiên thiết bị di động của chúng tôi cho phép bất kỳ nhân viên nào liên lạc tức thời từ trong một môi trường thống nhất và an toàn với khách hàng hoặc các bên bên ngoài đang sử dụng ứng dụng nhắn tin tiêu dùng ưa thích của họ mọi lúc, mọi nơi. Tất cả thông tin liên lạc được quản lý và quản lý ở cấp doanh nghiệp phù hợp với các yêu cầu về quyền riêng tư và tuân thủ quy định.
LeapXpert – Giao tiếp kinh doanh có trách nhiệm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Chúng tôi đã phát triển một nền tảng hiện đại, tinh vi với giao diện người dùng trực quan, cho phép người dùng giao tiếp thông qua các ứng dụng nhắn tin phổ biến nhất thế giới.
Review LeapXpert
Môi trường độc hại(GL)
Muốn phát triển bản thân không ngại việc nhiều và khó khăn thì nên vào Leap. Ngày đầu mình join hơi bỡ ngỡ phần lớn do việc nhiều mà cái gì cũng chưa có phải tự mò(Rv)
Nói chung Leap phù hợp với ai muốn phát triển và thách thức bản thân, tự học được, còn kiểu vào có task gì làm nấy nhàn nhàn thì thời điểm này chưa thích hợp.(rv)