Việc làm Lianlian Global Vietnam

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Lianlian Global Vietnam
HR & GA Executive
Lianlian Global Vietnam
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/03/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/04/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 87A Hàm Nghi, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, TPHCM

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

Khám sức khỏe định kỳ
12 ngày phép/ năm
Laptop

Mô Tả Công Việc

Who are we?

LianLian Global is one of the leading Cross-border Payments who is serving more than 1.5 million E-sellers worldwide. Entering Vietnam market since September 2021, LianLian Global Vietnam aspires to help Vietnamese E-sellers best seize opportunities in global markets by providing the innovative multi-currency solution to receive foreign currencies from global marketplaces and convert to domestic currency at the best rate possible.

We’re looking for HR & GA Executive who will support us in attracting talent and coordinating office activities​

Location: BeBee Space, 87A Ham Nghi, Nguyen Thai Binh Ward, Dist 1, HCM

JOB DESCRIPTION
• Talent Acquisition/ Recruitment
- Receive recruitment requests from departments and make recruitment plans
- Perform recruitment processes, such as: Posting job vacancies; Gathers and organizes job applications; Screening resumes; Scheduling and conduct initial interviews…
- Manage recruitment budget
- Incharge in onboarding, welcome new employee, prepare welcomebox

• C&B
- Manage HR data, labor contract, termination, timesheet, annual leave and performance evaluations in the HR database
- Prepare and maintain HR documents, such as HR policies, SOP & and employee handbooks.
- Handle employee inquiries and guide HR policies and procedures.
- Implement labor reports for management agencies quarterly and annually.
- Register tax code for employees
- New registration, notice of increase, decrease, sickness, maternity, guidance on unemployment insurance benefits container for departing employees
- Responsible for Employee Union-related issues

• General administration
- Perform general office tasks, such as managing phone calls, emails, and correspondence, organizing files and documents, and maintaining office supplies.
- Working with external suppliers providing facility services (computers, entry card, name card, etc.)
- Travel Arrangements: Assist in making travel arrangements, including booking flights, accommodation, and transportation for staff or guest.
- Assist in Appling visa, work permit for expats or guest
- Assist in tracking expenses, processing invoices, and maintaining budget records.
- Manage the internal documents and cooperate with the accounting department for payment procedure.

• Employer Branding activities
- Support in planning/ preparing/ organizing creative ideas for employer branding activities
- Liaise with Representatives from Universities. Take initiative & Engage in Universities events
- Assisting in the planning of company social and networking events

Yêu Cầu Công Việc

JOB REQUIREMENT
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.
- At least 2 year of experience in HR field.
- Solid understanding of HR principles, practices, and employment laws.
- Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Strong written and verbal communication skills in both English and Vietnamese
- Experience in recruitment processes, including sourcing, interviewing, and candidate selection.
- Knowledge of employment branding and social media recruiting.
- Excellent organizational and time-management skills.
- Attention to detail and ability to manage multiple tasks simultaneously.
- Ability to handle sensitive information with confidentiality.

JOB BENEFIT
- Competitive salary
- Valuable chances to learn from our talented Seniors that surely can foster your career prospects
- A profound Fintech and E-commerce knowledge learnt from our wide network of top E-sellers on global E-commerce
- Full Social insurance, health insurance, unemployment insurance
- Laptop is provided
- Opportunities to grow professionally and play a critical role to shape the next stage of the LianLian’s growth
Khu vực
Báo cáo

Lianlian Global Vietnam
Lianlian Global Vietnam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
L17-11, Tầng 17, Tòa nhà Vincom Center, 72 Lê Thánh Tôn, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh

LianLian Global là Tập đoàn toàn cầu có trụ sở tại Hàng Châu và các văn phòng đại diện trên khắp thế giới. Chúng tôi nỗ lực để các doanh nhân tiến nhanh tới thành công trong lĩnh vực Thương mại điện tử xuyên quốc gia. Tìm hiểu thêm tại www.lianlianglobal.com LianLian Global hiện đang hỗ trợ hoạt động kinh doanh thương mại tại hơn 100 quốc gia và khu vực với hơn 70 đối tác nền tảng thương mại điện tử, với 60 giấy phép thanh toán toàn cầu, và được tin dùng bởi hơn 700,000 cá nhân, doanh nghiệp trên thế giới.

Những nghề phổ biến tại Lianlian Global Vietnam

Bạn làm việc tại Lianlian Global Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lianlian Global Vietnam

Lianlian Global Vietnam

Click để đánh giá