As a Secretary/Team Assistant, this role will support various aspects of business operations as the business grows and scales.
Responsibilities:
1. HR-Internal hiring (tech & non-tech recruitment): (70%)
· Provide basic HR support for the team
· Support to source potential candidates for internal hiring
· Arrange and confirm appointments or interview.
2. Office Operations/Admin: (20%)
· Manage and support the day-to-day administration and operation of the office
· Screens and responds to incoming calls and emails
· Collate information, prepare and manage correspondence, reports and documents
· Minutes taking of meetings
· Organize and coordinate meetings, conferences, and travel arrangements
· Support in developing & implementing internal regulations and policies
· Support in organizing internal events such as employee birthdays, Women’s Day, etc.
· Support office facilities management/maintenance
· Any other ad-hoc tasks assigned from time to time.
3. Sales Admin: (10%)
· Support Sales team in drafting contracts/quotations
· Support clients’ information filing, updating records
· Support Customer Service/Success, Customer Relations
· Support the go-to-market activities to ensure successful launch and continuity growth
· Build relationships with external parties to expand brand awareness and raise business opportunities.
Requirements:
· Good English communication (both oral and written)
· Fast learner, resourceful, organized and autonomous
· Ability to work independently with minimal supervision and manage competing deadlines from multiple stakeholders
· Meticulous and pays attention to details
· Strong in organization skills, communication skills and ability to multitask
· Presentable appearance
Benefit packages:
- 12 days of annual leave, 1 birthday leave and 1 work anniversary leave
- Full SHUI payment
- Transparent working environment, tea break and happy hour
- Provided laptop and free parking
- Annual performance appraisal
If this job opportunity sounds like something you would enjoy doing, I would love to see your CV.
Inbox me via [email protected] or ping me here on LinkedIn for faster responses.
Thank you all!!
Công ty TNHH Linfox Logistics bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2006 và hiện đang vận hành chín địa điểm trên cả nước, vượt qua sự phức tạp về địa lý của Việt Nam.
Với khả năng vận chuyển, lưu kho, công nghệ và bảo mật, đội ngũ nhân viên làm việc chuyên nghiệp để vượt xa các yêu cầu của các đối tác đa dạng trong lĩnh vực FMCG, tài nguyên và công nghiệp.
Các hệ thống đằng sau con người, đội tàu và kho hàng của chúng tôi làm cho Linfox trở thành một trong những công ty hậu cần an toàn và hiệu quả nhất được lựa chọn ở khắp khu vực châu Á-Thái Bình Dương.
Văn hóa cải tiến liên tục của chúng tôi đảm bảo rằng khách hàng nhận được lợi thế cạnh tranh mà họ cần để thành công.