Việc làm MAGNA CO.,LTD

Cập nhật 14/12/2024 12:19
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
MAGNA MANAGEMENT ASIA (MMA)
IT Technical Support
MAGNA CO.,LTD
26 việc làm 19 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/02/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Summary:

Provide end-user and store support. Install, and configure hardware, and software, as well as solves basic technical problems. Resolve incidents, and service requests on time. Identify the root causes for issues, and incidents, and escalate to the proper IT Team if needed.

Roles and Responsibilities:

  • Responsible for infrastructure operations & maintenance for offices, warehouses, and stores with level 1 support.
  • Maintain, and monitor computer systems and network performance with a proactive mindset.
  • Install, configure, and maintain computer hardware, software, systems, networks, printers, and scanners, follow up with the guidelines, and policies, and ensure software, security compliance.
  • Troubleshoot, and resolve level 1 service issues and user requests on time.
  • Work closely with other IT Teams to help fulfill user requests and resolve issues, and incidents.
  • Provide technical support across the company (this may be in person or over the phone), including offices, stores, and warehouses.
  • Maintain documentation for daily operations, contribute to building up the knowledge base, and troubleshoot procedures related to IT infrastructure, network, software, and hardware.
  • Periodically audit to ensure alignment with MAA policies and compliances.
  • Participate in IT infrastructure projects, new store openings, …, and follow up with the assigned tasks.

Financial and Non- Financial Measures:

  • Achieve support SLA KPIs under MAA IT scope.
  • Responsible for computer and other IT infrastructure equipment setup, installations, and configurations.
  • Deliver required IT solutions, and follow the policies and standards under MAA IT scope.

Yêu Cầu Công Việc

• College/Bachelor’s degree in Computer Engineering, Computer Science, Telecommunications Engineering, or a related field.

• Have a proactive and service mindset.

• Can work under a high-pressure environment and ability to proactively identify problems/circumvent roadblocks to deliver solutions on time.

• Can work overtime (align with company compensation benefits and policies).

• Have good organization, problem-solving, and logical thinking skills.

• Good English communication.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

MAGNA MANAGEMENT ASIA (MMA)
MAGNA CO.,LTD Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 14-02, Tầng 14, Tòa nhà Xổ Số Kiến Thiết Thành phố Hồ Chí Minh, 77 Trần Nhân Tôn, Phường 09, Quận 5, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

MAP ACTIVE có hơn 850 cửa hàng thể thao & trẻ em trên toàn quốc bao gồm Planet Sports, Sports Station, Kidz Station, Golf House, Planet Sports, Planet Kids và Planet Sports dành cho phụ nữ. Hiện được liệt kê trong số 60 nhà bán lẻ đồ thể thao hàng đầu toàn cầu và số 1 ở Đông Nam Á, MAP ACTIVE có kế hoạch phát triển lên hơn 1000 cửa hàng vào năm 2018 với sứ mệnh mang lại một cơ thể và tinh thần khỏe mạnh cho tất cả người dân In

Bạn làm việc tại MAGNA CO.,LTD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MAGNA CO.,LTD

MAGNA CO.,LTD

Click để đánh giá