Mô tả công việc
- Conduct research on competitors' products and marketing efforts in order to identify opportunities for product improvement
- Analyse data & report to have insights and reasonable proposed
- Make daily, weekly and monthly report to direct Manager and also Product Manager/ Product Director
- Monitor brand KPI by tracking annual Brand Health Report
2. PLANNING & BUDGET MANAGEMENT:
- Work closely with Product Manager & Product Director & the headquarters to build Marketing Plan (ATL & BTL) & Budget Plan for whole year
- Work with Product Manager and Corporate Marketing Manager to plan new product launches
- Follow up with Budget and allocate Budget for each Marketing activities
3. CAMPAIGN MANAGEMENT:
- Take ownership of the end-to-end campaigns and manage agencies to ensure the whole process is delivered seamlessly, budgets are tightly managed and support Sales to achieve targets
- Work closely with Sales team to update price, promotion and product to have actions to support Sales team
- Participate in developing sales support communication tools including sales kits, brochures, and leaflets
- Ensure all product marketing activities are aligned with the overall brand positioning and supports the overall business objectives
4. INTERNAL TASK:
- Work with Digital Marketing to update Product, category, banner, ... on website as requirements from Business unit or the headquarters
- Process contract/ appendix/ amendment and process payment for vendors
Yêu cầu công việc
- Fluency in English
- Outstanding communication and organizational skills, project management and multitasking skills, able to work with multiple stakeholders to deliver complex programs efficiently
- Good at computer skills (Word, Excel, PowerPoint)
- Strong at product management, consumer understanding, creative & strategic knowledge
- Highly flexible/open-minded, creative, resourceful, and practical
Quyền lợi được hưởng
Quarterly Incentive & 13th month salary
Nghỉ phép có lương
Annual leaves and company leaves
Căn-tin
Meal allowances
Minu là nền tảng giải trí và ứng dụng di động có trụ sở tại Singapore.
Tầm nhìn:
Trở thành công ty kỳ lân
Giới thiệu:
Minu là nền tảng giải trí và ứng dụng di động có trụ sở tại Singapore. Sứ mệnh của chúng tôi là mang lại trải nghiệm giải trí tuyệt vời đầy sắc màu tình yêu
Giá trị cốt lõi:
1. Thu hút và gia tăng lòng trung thành của người dùng mỗi ngày
2. Liên tục thay đổi để làm mọi thứ tốt hơn
3. Luôn luôn học hỏi và phát triển
4. Minh bạch và cởi mở trong giao tiếp
5. Tôn trọng mọi cam kết
6. Trong công việc , mọi thứ nên bình đẳng
7. Tuyệt vời thôi vẫn chưa đủ
8. Hãy suy nghĩ và hành động như một người chủ
9. Không thỏa mãn với những thành công cũ
10. Xây dựng đội nhóm gắn kết, hiệu xuất cao
Review MINU PTE. LTD
Môi trường tốt cho người mới(IT)
" Chế độ phúc lợi tốt, du lịch hàng năm"(IT)