Mô tả công việc
Business Development Managers are responsible for driving business growth, develop a network of contacts to attract new clients, research new market opportunities to develop sales and revenue growth plans.
- Develope business plan to ensure sales targets are meeting or exceeding year over year growth of selected business within your assigned market
- Manage and retain relationships with existing and potential clients (B2B) as well as business partners
- Develope new business opportunities by identifying target customer groups and new markets, developing market approaches.
- Closely collaborate with other functional teams to fulfill customer inquiries and demands.
- Perform work related to business operation such as sales processes, business contracts, invoices, business documents, revenue - profit reports,... to support business growth.
- Conduct sales performance forecasting and analysis, report to senior management.
- Manage and train BD Staffs.
Yêu cầu công việc
Experience: At least 3 years of experience Sales B2B in one of the following industries:
- Manufacturing Industry: Key Account Specialist or BD Specialist who is the person who directly observes and works with manufactories/factories/business organization… , experience in providing digital/ marketing solutions to customers
- Loyalty Industry: experience in jobs linked to system connection, system, and digital product work, working knowledge of banking, insurance, aviation, and e-wallet industries.
- Gift Card/ Employee Industry: Experience in enterprises specialized in business consulting solutions (HR services, software…) and conventional gift firms.
General Personality
- Being a person who is frequently interested and wants to learn about the business ‘s working processes, wants to comprehend the businesses’ challenges in order to find a solution.
- Someone who is willing and enjoys debating.
- Being proactive in pushing customers and prepared for peer-to-peer bargaining actions - a win-win situation.
- Consultation skills in advising.
- Systematic thought, product consideration, and presentation coherence.
Skills
- The ability to provide new and distinct insights to clients.
- Have a good sense of the consumer and grasp the clients’ personality as well as the customers’ valuable reasons.
- Recognize the distinct business measures, and who can speak to the fundamental metrics in the business they conducted.
- Experience managing relationships in companies with complicated departmental hierarchies.
- Expertise in designing solutions, sliding...
Quyền lợi được hưởng
• Having chances to get attractive company bonus every month/year
• Company trip once a year + Joining party
• Salary and position is reviewed 1 time a year
• Bonus by individual ability and company’s performance.
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
• Dynamic and sociable working environment.
N2N-AFE Solution đến từ Hồng Kông, nhà cung cấp giải pháp giao dịch chứng khoán trực tuyến hàng đầu đa quốc gia. Sứ mệnh của chúng tôi là trở thành nhà cung cấp giải pháp “One-Stop-Shop” hàng đầu về nền tảng thông tin và giao dịch chứng khoán cho các thành viên tham gia thị trường tài chính trong nước. Hoạt động kinh doanh cốt lõi của chúng tôi bao gồm các giải pháp giao dịch chứng khoán điện tử, dịch vụ thông tin tài chính chuyên nghiệp và phát triển cổng thông tin tài chính B2B. Để đáp ứng nhu cầu mở rộng nhanh chóng của chúng tôi, chúng tôi muốn mời các ứng viên có năng lực cao cho vị trí sau tại văn phòng tại Việt Nam của chúng tôi: Trưởng văn phòng TP.HCM Tham gia nhóm phát triển để xây dựng hệ thống giao dịch cốt lõi. Hỗ trợ nhóm dự án tùy chỉnh hệ thống theo yêu cầu của khách hàng. Phối hợp với nhóm phát triển ở nước ngoài khi cần thiết. Chức năng tổng thể trong lĩnh vực hỗ trợ kỹ thuật, cả hỗ trợ sản phẩm và CNTT, trong việc cung cấp khả năng hỗ trợ dịch vụ để tạo điều kiện thuận lợi cho hoạt động của người dùng nội bộ và bên ngoài.