Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Sales management (initially Business Care Service, Industrial, Floor care, Lodging, Catering, Quick Service Restaurants (QSR) & Full Service Restaurants (FSR)): Prospect; Update & create new/ potential customer profiles on CRM; Present; Audit/ trial; Cost analysis; Report; Increase sales to existing customers; Monthly sales plan; Monthly rolling sales forecast; Hand over sales to various teams concerned (I&L for example)
- Sales application area (washrooms for International schools, industrial, commmercial buildings, others): Prospect; Update & create new/ potential customer profiles on CRM; Present; Audit/ trial; Cost analysis; Report; Increase sales to existing customers; Monthly sales plan; Monthly rolling sales forecast; Hand over sales to various teams concerned (I&L for example)
- Key account management: Weekly/ Monthly/ Quarterly meeting and review with key accounts; Follow up the contract and renew contract with key accounts; Maintain relation with the customers; Prepare contract, follow up tracking; Receive and feedback customers’ compliant and feedback
- Administration & sales support: Files management; Sales support to sales manager/ I&L Consultant/ Application specialist; Follow up with customers, forecast, inventory, push sales.…; Follow up tacking sales; Prepare proposal, costing, P&L….; Design Job card, wall chart, others sales materials; Communicate customers request, related info to the team
- Internal report: Monthly rolling forecast; Monthly sales report to management; Monthly activity report to management
- Weekly Sales Management Meeting with COO
Yêu Cầu Công Việc
*** Requirements:
- Minimum one-year related experience in hospitality, lodging, QSR or FSR is an advantage
- Experience in sales in Hygiene solutions an advantage
- Good presentation and communication both in English and Vietnamese
- Proactive attitude, business mindset, passion for sales/ business development
- Self-directed, good problem-solving and team-working
*** What we offer:
- Competitive salary + monthly/yearly bonus + allowances + commission + 13th salary
- An open and dynamic English working environment & promotion opportunities
- Great chance to develop through on-the-job training methods
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
Phone card
Chỗ gửi xe
Công tác - Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 6
- Phúc lợi:
Đóng BHXH full lương sau thử việc
Thưởng tháng, hoa hồng, lương tháng 13 - Ngày nghỉ: 12 ngày phép + 1 ngày Giáng Sinh
- Lương: Cạnh tranh
N2N-AFE Solution đến từ Hồng Kông, nhà cung cấp giải pháp giao dịch chứng khoán trực tuyến hàng đầu đa quốc gia. Sứ mệnh của chúng tôi là trở thành nhà cung cấp giải pháp “One-Stop-Shop” hàng đầu về nền tảng thông tin và giao dịch chứng khoán cho các thành viên tham gia thị trường tài chính trong nước. Hoạt động kinh doanh cốt lõi của chúng tôi bao gồm các giải pháp giao dịch chứng khoán điện tử, dịch vụ thông tin tài chính chuyên nghiệp và phát triển cổng thông tin tài chính B2B. Để đáp ứng nhu cầu mở rộng nhanh chóng của chúng tôi, chúng tôi muốn mời các ứng viên có năng lực cao cho vị trí sau tại văn phòng tại Việt Nam của chúng tôi: Trưởng văn phòng TP.HCM Tham gia nhóm phát triển để xây dựng hệ thống giao dịch cốt lõi. Hỗ trợ nhóm dự án tùy chỉnh hệ thống theo yêu cầu của khách hàng. Phối hợp với nhóm phát triển ở nước ngoài khi cần thiết. Chức năng tổng thể trong lĩnh vực hỗ trợ kỹ thuật, cả hỗ trợ sản phẩm và CNTT, trong việc cung cấp khả năng hỗ trợ dịch vụ để tạo điều kiện thuận lợi cho hoạt động của người dùng nội bộ và bên ngoài.