Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
• Manage the Telesales and Contact Center team (10-15 agents).
• Provide strategy & achievement plan to ensure team members achieve daily, monthly sale targets.
• Maximize booking conversion and ensuring that customers are successfully shown up at centers.
• Analyze sales metrics and prepare performance reports.
• Oversee the day-to-day operations of our teams.
• Perform quality monitoring as required to improve overall service quality.
• Ensure that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
• Prepare training material, scripts based on analysis. Support management team to build SOP.
• Train new joiners and existing members in selling skills, soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
• Mentor and develop the skills of team members through coaching and training.
• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.
• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction
Yêu Cầu Công Việc
• Must have at least 2 years’ experience in telesales/ telemarketing with at least 1 year in teamlead/ management role. Knowledge of setting KPIs and developing sales strategy is required.
• Candidates with experience in customer service/ call center/ contact center/ complaint handling environment are highly preferred.
• Good at English (conversational level).
• Flexibility with the department’s shift rotation pattern (from 6am to 10pm).
• Intermediate to advanced reporting skills.
• A high level of commercial awareness
• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.
• Well-developed communication and problem-solving skills.
• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.
• Knowledge of customer service software and systems.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 13 Tr - 22 Tr VND
MEDDENTAL sở hữu đội ngũ y bác sĩ 15 năm kinh nghiệm, các chuyên gia phẫu thuật hàm mặt và phẫu thuật trong miệng, có chứng chỉ chuyên sâu về implant trong nước và quốc tế.
Phòng khám được trang bị hệ thống thiết bị thăm khám, chẩn đoán và điều trị cao cấp, đạt tiêu chuẩn quốc tế. Những thiết bị máy móc này đều được nhập khẩu từ Đức, được kiểm tra thường xuyên, giúp cho việc thăm khám và chữa bệnh luôn đạt kết quả cao, nhanh chóng và không xảy ra sai sót.
Máy chụp phim CT Cone Beam công nghệ hiện đại, cho kết quả đầy đủ và chính xác nhất, được đặt trong phòng riêng tại nha khoa, phục vụ tiện lợi cho khách hàng đến thăm khám.
Quy trình vô trùng dụng cụ nha khoa chuẩn theo quy định của Bộ y tế.
Cam kết nguyên vật liệu chính hãng 100% được nhập khẩu từ các quốc gia trên thế giới như Hàn Quốc, Hoa Kì, Thụy Sĩ.
Lấy chất lượng và sự hài lòng của khách hàng là trung tâm, nha khoa MEDDENTAL luôn mang tới những dịch vụ chất lượng cao với nhiều mức chi phí phù hợp với khả năng chi trả của mọi đối tượng khách hàng.
Phục vụ hàng nghìn khách hàng mỗi năm, nha khoa MEDDENTAL tự tin là địa chỉ khám răng miệng uy tín, chuyên nghiệp, mang tới những trải nghiệm tốt nhất tới khách hàng.