Mô tả công việc
- Enhance guest experience through feedback collection, complaint resolution, and exceptional service programs.
- Improve efficiency by optimizing processes, managing staff, and using technology.
- Maintain quality by setting standards, conducting checks, and ensuring facility upkeep.
- Foster a culture of excellence by promoting high service standards and encouraging staff and guest participation in continuous improvement.
- Report regularly to management on quality outcomes, highlighting achievements, challenges, and areas for further improvement.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- Has experience managing quality standards within a hospitality environment.
- Is proactive, detail-oriented, and passionate about delivering exceptional guest experiences.
- Is excellent in problem-solving abilities and can think critically to resolve issues.
- Has strong leadership skills and can collaborate effectively across departments.
Yêu cầu hồ sơ
Tại NITORI FURNITURE VIỆT NAM, chúng tôi có một tuyên bố sứ mệnh "cung cấp nền tảng của cuộc sống gia đình thịnh vượng cho cộng đồng toàn cầu." Tuyên bố tầm nhìn đó được chia sẻ bởi mỗi nhân viên của chúng tôi, như là nền tảng của cách chúng tôi hoạt động như một công ty. Chúng tôi cũng cam kết khai thác khả năng của tất cả nhân viên và nỗ lực hết sức để đạt được tuyên bố tầm nhìn dài hạn, như một trong những kim chỉ nam cho các hoạt động của công ty chúng tôi. Bằng cách xây dựng trên tuyên bố sứ mệnh của chúng tôi và đạt được tuyên bố tầm nhìn của chúng tôi, mục tiêu của chúng tôi là chia sẻ sự thoải mái và sang trọng với khách hàng và tất cả các bên liên quan của Nitori theo nhiều cách khác nhau.