Mô tả công việc
- Receiving orders placed from salesman/customer and input information to contract review form to get production started.
- Working with internal team and people concerned to solve any issue related to orders/shipment.
- Following-up production schedule to match with customers' demand.
- Arranging all necessary things for smooth shipments (booking vessels, trucks, lorries, fumigations ...).
- Making all kinds of shipping documents for payment terms (LC, TT, DA, DP...).
- Other documentations (sales contract, annex, contract review, VAT invoices, sample request ...).
- Following-up payments from customers and support salesman to push customers making payments/past-due payments.
- Making payment requests and suitable details for paying agent’s commissions.
- Sales reports/statistics.
Yêu cầu công việc
- College degree and above, major in Foreign Trade, Export Formalities, Business Administration or relating.
- At least 01 year of experience in similar position.
- English communication.
- Computer: MS office.
- Good at communication and customer service skills.
* Starting date in March.2025
Quyền lợi được hưởng
Premium Health Care Plan
Shuttle Bus from Ho Chi Minh to Bien Hoa
Với phương châm “Trị liệu từ tâm”, Osum Spa chọn cho mình một phong cách “tối giản” tới mức tinh tế, đậm nét chấm phá của xử sở Phù Tang nhưng vẫn đảm bảo nét sang trọng, thân thiện và gần gũi với tự nhiên… cho khách hàng những khoảng không gian thư giãn và dưỡng sinh tuyệt vời.
Bên cạnh đó là những liệu trình dưỡng sinh khoa học với “công thức” trị liệu cổ truyền từ Nhật Bản cùng phác đồ chuyên biệt được thiết kế riêng theo từng thể trạng của khách hàng, giúp tối ưu hóa hiệu quả trị liệu và thư giãn.