PG Ads

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại PG Ads

Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm PG Ads

Cập nhật 29/03/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
PG Group - Công ty Cổ phần PG Ads
O2O Channel Supervisor (Tik Tok)
PG Ads
7 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Summary:

This role plays a pivotal part in managing and optimizing digital performance across Tiktok Shop, executed by external partners.

Reporting directly to the O2O Operations Manager, the role emphasizes tracking and analyzing digital performance metrics, while also overseeing essential tasks like budget management, content strategy, process optimization, and team coordination. The candidate will work closely with various stakeholders to ensure successful execution of commercial plans and sustained digital growth.

· Reporting directly to: O2O Operations Manager

· High frequency of interaction: External Partners, Livestream Team, Cross Function.

· Working location: Flemington Tower, 182 Le Dai Hanh, District 11, HCM

1. Commercial Planning:

· Develop monthly commercial plans to drive revenue on TikTok Shop

· Create, adjust, and align realistic plans with stakeholders (CLPs, Tiktok, Sales team, brand team, O2O team…)

· Generate new ideas for growth and implement A/B testing strategies.

· Propose budget needed to realize commercial Growth plan across different Brands and take feedback to adjust from O2O Operations Manager, Brand team, Agency, Platform.

2. Execution

· Oversee daily operations, resource management, and ensure smooth execution.

  • Leverage key tools, stay updated on channel algorithms and enhancements, master tactics, and implement changes to optimize performance and drive continuous improvement.
  • Identify problems and risk blocking execution speed, inform O2O Operations Manager and suggest solutions.

3. Stakeholder Management

· Ensure alignment on commercial plans and execution updates.

· Review performance to engage key stakeholders (Sales, Customer Marketing, Marketing).

· Manage people & be aware team's pressure and capacity to realign and motivate people around and within team.

4. Tech Automation

· Optimize user journeys and key touchpoints.

· Automate campaigns & always-on sales performance.

· Contribute to scaling CLPs on TikTok and Facebook.

5. Process

· Design, develop, and refine SOPs for channel management.

6. Content

· Provide direction for organic and paid content strategies.

· Coordinate content requirements with the Content Lead.

7. Team management

Oversee Assistant Streamer team and act as the key liaison with the O2O Operations Manager, providing timely updates by consolidating team responses.

Yêu Cầu Công Việc

MINIMUM EDUCATION REQUIRED

-        Bachelor’s Degree or above

Education & experience:

·       Completed bachelor’s degree in marketing/economics/business management or related field.

·       3+ years of experience in digital marketing / campaign execution on social media platform, especially on Tiktok Shop or Facebook is preferred.

·       Experience in FMCG, Nutrition, or Online/Offline channel management is a plus.

Language skill:

·       Intermediate English proficiency

Computer skill:

·       Proficient in MS Office

Core Trait/Behavior Requirement

·       Excellent written and verbal communication skills with strong interpersonal and presentation abilities.

·       Self-driven, proactive, and committed to continuous improvement.

·       Highly adaptable, with a strong ability to deliver timely and accurate results.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Quận 11, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 60 Nguyễn Văn Thủ, Phường Đa Kao, Quận 1, TP. HCM

PG Group là công ty tổ chức sự kiện chuyên nghiệp, được thành lập từ năm 2002, có danh sách khách hàng ấn tượng như Tiger, Samsung, Unilever, Abbott, L''Oreal, Lazada.... Chúng tôi chuyên về Event Marketing, Marketing trải nghiệm, Brand Activation, Tiếp thị thương mại, Quản lý hội nghị và các bữa tiệc theo chủ đề.

Điểm mạnh của PG Group:

- Mạng lưới của chúng tôi: biến điều không thể thành có thể

- Sản xuất và Giải pháp: không ngừng đổi mới mang đến công nghệ & giải pháp mới

- Chất lượng & Khách hàng - Tư duy số 1: chú ý đến chi tiết, an toàn thương hiệu, bảo mật khán giả

- Concept & Creative: sáng tạo từ con số 0 hoặc nâng tầm concept sẵn có

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Bạn làm việc tại PG Ads? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PG Ads

PG Ads

Click để đánh giá