Mô tả công việc
- Develop and maintain a strong online presence for the F&B outlets through effective digital marketing strategies. This includes managing social media accounts, website content, and work with Digital Marketing regarding to online advertising
- Ensure press materials, image galleries, websites, etc. updated and accurate as well as cooperate with designers.
- Support in monitoring F&B outlets social media channels/ flatform
- Coordinate, and promote events hosted by the F&B outlets, ensuring maximum attendance and positive guest experiences.
- Collaborate with event teams and vendors/ agency to optimize promotional opportunities.
- Support in monitoring F&B outlets social media channels/ flatform
- Create engaging and visually appealing content for various platforms, including social media, email newsletters, and website. Ensure all content aligns with the brand image and messaging.
- Assist in the coordination of marketing activities to leverage reach/ results as directed by Marketing Manager
- Assist in the creation of all marketing materials- (Guest & Internal e.g. Menus, flyers, in-room etc.) and manage the production of all resort and sales team collateral, branding and logos items ensuring all branding and company guidelines are allowed
- Marketing executives are involved in all aspects of marketing, including (but not limited to): planning; brand/product development; e-marketing, SEO and research.
- Conceive and develop effective and intuitive marketing strategies
- Organize and monitor advertising/communication campaigns (social media, TV, etc.), exhibitions and promotional events.
- Need to possess photography and videography skills (if possible)
-Identify and establish partnerships with influencers/ KOLs/ pages, local businesses, and other stakeholders to enhance the F&B outlets 's visibility and reach new audiences.
- Support building a network of Influencer/ KOLs/ KOCs
- Develop and implement loyalty programs to retain existing customers and encourage repeat business. Utilize customer feedback to enhance offerings and improve guest satisfaction.
- Monitor the performance of marketing campaigns, using analytics tools to measure success and identify areas for improvement. Provide regular reports to management.
- Monitor, analyze and communicate PR results on a monthly basis
- Produce and submit PR, Marketing and social media activity report
- Conduct market research and analysis to evaluate trends, brand awareness and competition ventures.
- Initiate and control surveys to assess customer requirements and dedication
- Monitor the progress of campaigns using various metrics and submit performance reports
- Support on property (attend filming and photography - both internal and external, conduct site tours when required)
Quyền lợi được hưởng
• Attractive salary and benefits, full service charge and salary during probation period
• Good opportunity for learning and development
• 12 annual leaves, 8 days off per month
• Duty meal, uniform provided by Company
• Insurances as per law
• Accident Insurances 24/7
• Dormitory for staff (terms and conditions applied)
• Other benefits will be discussed further in the interview
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, or a related field.
- Proven experience in marketing roles, preferably within the hospitality or beach club industry.
- Strong understanding of marketing trends, social media platforms, and analytics.
- Excellent communication and interpersonal skills in Vietnamese & English
- At least 2 years of experience in Marketing Executive, preferably in the hotel industry.
- Good communication and personal skills, able to work collaboratively across different departments and groups.
- Friendly, outgoing, positive and passionate about the hospitality industry.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Sản Xuất Và Thương Mại Pure Group là một trong những nhà sản xuất lông mi nối chuyên nghiệp hàng đầu tại Việt Nam sở hữu nhiều thương hiệu hàng đầu như: CharmLash và một số thương hiệu sắp ra mắt. Chúng tôi cung cấp nhiều loại sản phẩm nối mi hàng đầu và các sản phẩm cung cấp dịch vụ chăm sóc lông mi cho người tiêu dùng trong lĩnh vực nối mi. Pure Group được thành lập từ năm 2020 và chúng tôi đã phát triển để đáp ứng các yêu cầu không ngừng thay đổi của khách hàng trên toàn cầu. Chúng tôi chuyên gia công nối mi 100% theo yêu cầu của khách hàng (OEM/ODM và Private Labels), đặc biệt là những sợi mi đặc biệt như L, L+, LD, M, V. Nguyên liệu sản xuất chất lượng cao của chúng tôi được nhập khẩu trực tiếp từ Hàn Quốc, đảm bảo chất lượng. -miễn phí, thân thiện với môi trường và không thử nghiệm trên động vật. Chúng tôi đã phục vụ hàng nghìn khách hàng và giúp các đối tác của mình (kỹ thuật viên nối mi, nghệ sĩ trang điểm, nhà phân phối lông mi giả, chủ thẩm mỹ viện) thiết lập hoạt động kinh doanh của họ và đạt được thành công với nguồn cung cấp nối mi chất lượng cao trong nhiều năm. Pure Group vẫn đang phát triển và ngày nay chúng tôi có hai nhà máy và hơn 200 thợ thủ công lành nghề. Chúng tôi cũng hoan nghênh và đánh giá cao những thiết kế, ý tưởng và sự sáng tạo nối mi của khách hàng.
Là nhà cung cấp lông mi bán buôn, Pure Group hiểu rằng mong muốn trở nên hấp dẫn hơn là bản chất của chúng tôi. Chúng tôi luôn coi đây là điều tất yếu, là cách để nâng cao sự tự tin và nguồn năng lượng tích cực trong thế giới hiện đại. Với suy nghĩ này, Pure Group đã được thành lập bởi hai người trẻ Việt Nam - Jane và Mark vào năm 2020. Tại Pure Group, không chỉ là một thương hiệu, chúng tôi còn là một gia đình. Đó là lý do tại sao sứ mệnh của chúng tôi luôn là quan tâm, hỗ trợ và lắng nghe tất cả các bạn bất kể bạn là nhân viên, đối tác hay khách hàng. Chúng tôi đặt gia đình lên hàng đầu và chào đón mọi người đến với cộng đồng của mình với vòng tay rộng mở và những sản phẩm tuyệt vời!